Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk! Jeg føler meg ikke så kvalm lenger, bare litt uggen. Så nå skal jeg straks dusje og prøve å spise noe etter det 😊 Jeg håper dere har en fin fredagskveld 🐶🥰 Blir godt med en dusj da 🚿🧼👍 og noe godt å spise, og masse godt å drikke 😊 Jeg har og nettopp dusjet 🚿🧼 og koser meg med Pepsi Max😊👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (Akkurat nå): Blir godt med en dusj da 🚿🧼👍 og noe godt å spise, og masse godt å drikke 😊 Jeg har og nettopp dusjet 🚿🧼 og koser meg med Pepsi Max😊👍 Ja, det gleder jeg meg til 😊 Og så håper jeg immunforsvaret har fått oppdatert seg så jeg aldri får omgangssyke igjen! 😂 Så nå hopper jeg avgårde i dusjen 🥳 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, det gleder jeg meg til 😊 Og så håper jeg immunforsvaret har fått oppdatert seg så jeg aldri får omgangssyke igjen! 😂 Så nå hopper jeg avgårde i dusjen 🥳 God dusj! 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene er glade for at kuldegradene har sluppet taket her i Bergen for en liten stund, vi har 0 grader nå. Men vi synes at 0 grader er mildt nå som vi har hatt kuldegrader så lenge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar god bedring @Trippelure testerltt 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (2 timer siden): Legger inn rykende varm taco med chips inni! Jeg legger i skrivende stund inn hvitløksnadder Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): god bedring @Trippelure testerltt Cassidy Tvillingene digger dette lokomotivet.🥰🥰🚂🚂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg legger i skrivende stund inn hvitløksnadder 😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Nomnomz! Banner @N-4K0 Svart hvitløk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar N-4K0 skrev (3 minutter siden): Nomnomz! Cassidy Tvillingene er veldig glade i hvitløkssnadder.🧄🧄😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg liker det også og @MR SPEED, jeg tror jeg har hørt om svart hvitløk, men aldri prøvd det. Smaker det annerledes enn vanlig hvitløk? Kunne like godt hett svartløk da, men. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene har heller ikke smakt svart hvitløk. Men vi kunne godt tenkt oss å smake det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar N-4K0 skrev (8 minutter siden): Jeg liker det også og @MR SPEED, jeg tror jeg har hørt om svart hvitløk, men aldri prøvd det. Smaker det annerledes enn vanlig hvitløk? Kunne like godt hett svartløk da, men. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har heller ikke smakt svart hvitløk. Men vi kunne godt tenkt oss å smake det. Banner @N-4K0 å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) prøvde å kjøpe det på oda 2 ganger onsdag å fredag nei 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Banner @N-4K0 å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) prøvde å kjøpe det på oda 2 ganger onsdag å fredag nei Cassidy Tvillingene synes at den ser digg ut, vi skal jaggu kjøpe den neste gang vi er på butikken.🧄🧄😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) Snart sove tid våkna opp klokka 05:30 da sove litt nei satt ringe klokka på å ringe vær 1 min da feil mente vær 10 min da hørte bråkmakeren as da pipp pipp 😵💫😜 Endret 12. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland vi @MR SPEED.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland vi @MR SPEED.😴😴💤💤🥱🥱 Sitte litt til dro ut pc i sted 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å prate med deg @MR SPEED🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (1 time siden): god bedring @Trippelure testerltt Tusen❤️takk MR SPEED 😊 Jeg føler meg myyyye bedre etter en dusj og så har jeg spist eple og rundstykker med blåbærsyltetøy. Er litt uggen, men har ikke kastet opp, så håper det holder seg nede nå. Så kan jeg kanskje spise noe mer etterhvert 🤞😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå