Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (5 timer siden):

 

Tusen❤️takk 😊 Håper du får sove godt og drømme no' flott, og at dagen din i morgen blir strålende fin 🍀🐶🥰

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱

Tusen takk alle sammen 😊😊☺️☺️

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen 😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (11 timer siden):

Min nyeste tegning :) 

IMG_0123.jpeg

Fatter ikke hvordan du får strekene rette. Jeg hadde nok nyst eller plutselig tegnet skjevt
og så måtte jeg ha begynt på nytt igjen. 😢 Og nytt igjen. 

Trippelure skrev (10 timer siden):

Om vi får be, må du poste flere fine bilder til oss i fremtiden 

@Entern Jeg legger inn et forslag om å lage en egen tråd for de fine bildene, så flere kan få glede seg over flott, eventyrlig resultat og så kan folk tolke med noen setninger, hver på sitt vis?   :D 

MR SPEED skrev (2 timer siden):

GOOD MORGEN ALLE ER DERE VÅKENE DA ❤️

Hihi...nå er det jo midt på dagen nesten og da er vel alle oppe for lengst? :D 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

God morgendag alle sammen, håper dere har en fin og frisk dag 🍀🐶🥰

Selv har jeg fått omgangssyke og føler meg ikke helt i form akkurat🤢😮‍💨 Klarte å gå noen korte turer med valpen, men kommer nok ikke til å være så veldig til stede i dag. Har ikke vært sånn syk siden jeg gikk på ungdomsskolen, så vi får håpe immunforsvaret blir glad for en oppdatering 😆

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Fatter ikke hvordan du får strekene rette. Jeg hadde nok nyst eller plutselig tegnet skjevt
og så måtte jeg ha begynt på nytt igjen. 😢 Og nytt igjen. 

@Entern Jeg legger inn et forslag om å lage en egen tråd for de fine bildene, så flere kan få glede seg over flott, eventyrlig resultat og så kan folk tolke med noen setninger, hver på sitt vis?   :D 

Ja jeg tenkte på det i natt, at det kunne være hyggelig å lage en kunsttråd hvor folk kan poste og dele fine ting de tegne-male-lager-baker 😍 Men så kom jeg på at det kan være risikabelt om noen stjeler bilder, med tanke på opphavsrett osv. Det er desverre så mye faanskap i verden i dag. Kanskje evt oppfordre til å "vannmerke" bilder man deler? Hva tror du @Entern? Jeg vil ikke at noen skal stjele de fine bildene dine heller. Hmm, jeg vet ikke helt jeg, annet enn at jeg innimellom tenker litt for mye 😊

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (54 minutter siden):

Den her er god dyr ja bra hvis du har diaré 

 

 

IMG_3731.png

IMG_3730.png

Ja den smaker velig godt 😋 Jeg har masse blåbær som jeg plukket selv, noen har jeg tørket og noen har jeg fryst i fryseren. Tørkede blåbær hjelper mot diare og friske/fryste blåbær hjelper mot forstoppelse. Blåbær er veldig bra for magen og for synet 😉 Jeg prøver alt for å bli bedre, og det er ikke så ille som det var i dag morres. Føler meg småkvalm hele tiden da, så regner med å måtte kaste opp etterhvert. Og så har jeg litt feber 🫤

Endret av Trippelure
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (23 minutter siden):

Ja den smaker velig godt 😋 Jeg har masse blåbær som jeg plukket selv, noen har jeg tørket og noen har jeg fryst i fryseren. Tørkede blåbær hjelper mot diare og friske/fryste blåbær hjelper mot forstoppelse. Blåbær er veldig bra for magen og for synet 😉 Jeg prøver alt for å bli bedre, og det er ikke så ille som det var i dag morres. Føler meg småkvalm hele tiden da, så regner med å måtte kaste opp etterhvert. Og så har jeg litt feber 🫤

God bedring @Trippelure 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (8 timer siden):

Fatter ikke hvordan du får strekene rette. Jeg hadde nok nyst eller plutselig tegnet skjevt
og så måtte jeg ha begynt på nytt igjen. 😢 Og nytt igjen. 

@Entern Jeg legger inn et forslag om å lage en egen tråd for de fine bildene, så flere kan få glede seg over flott, eventyrlig resultat og så kan folk tolke med noen setninger, hver på sitt vis?   :D 

Hihi...nå er det jo midt på dagen nesten og da er vel alle oppe for lengst? :D 

Tusen takk for fine ord 😊

Det er en god idé på en måte, men er litt redd det Trippelure nevner:

Trippelure skrev (5 timer siden):

Ja jeg tenkte på det i natt, at det kunne være hyggelig å lage en kunsttråd hvor folk kan poste og dele fine ting de tegne-male-lager-baker 😍 Men så kom jeg på at det kan være risikabelt om noen stjeler bilder, med tanke på opphavsrett osv. Det er desverre så mye faanskap i verden i dag. Kanskje evt oppfordre til å "vannmerke" bilder man deler? Hva tror du @Entern? Jeg vil ikke at noen skal stjele de fine bildene dine heller. Hmm, jeg vet ikke helt jeg, annet enn at jeg innimellom tenker litt for mye 

For det bekymrer jeg meg for og 🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 timer siden):

Ja jeg tenkte på det i natt, at det kunne være hyggelig å lage en kunsttråd hvor folk kan poste og dele fine ting de tegne-male-lager-baker 😍 Men så kom jeg på at det kan være risikabelt om noen stjeler bilder, med tanke på opphavsrett osv. Det er desverre så mye faanskap i verden i dag. Kanskje evt oppfordre til å "vannmerke" bilder man deler? Hva tror du @Entern? Jeg vil ikke at noen skal stjele de fine bildene dine heller. Hmm, jeg vet ikke helt jeg, annet enn at jeg innimellom tenker litt for mye 😊

Åååå, der sier du noe og det er sikkert helt riktig. En må passe på tingene sine ellers kommer noen langfingrede uten skrupler og påstår at det er deres eget og det kan vi ikke ha noe av. Det er VÅR private kunstner som har mekket de fine bildene her inne. :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...