Onkel_Stewart Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, men her i Bergen så er det enten for kaldt eller for mye snø/sludd i luften til å tenne bål om vinteren. Og så regner det for mye om høsten til å tenne bål. Gjør som Varg "Greven" Vikernes. Bruk mere bensin! Da skal dere se at det meste tar fyr. Selv i bløteste Bergen. https://images.app.goo.gl/8hQPbYF5Hg4yiz8i8 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Gjør som Varg "Greven" Vikernes. Bruk mere bensin! Da skal dere se at det meste tar fyr. Selv i bløteste Bergen. https://images.app.goo.gl/8hQPbYF5Hg4yiz8i8 Cassidy Tvillingene vil bare ha en koselig båltur, vi har ikke tenkt å ofre til de Keltiske Guder og Gudinner. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil bare ha en koselig båltur, vi har ikke tenkt å ofre til de Keltiske Guder og Gudinner. Dere kan ofre på et lite bål i skogen også 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Dere kan ofre på et lite bål i skogen også 😎 Du har helt rett, Cassidy Tvillingene gir deg tommelopp for den begge to.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (1 minutt siden): Min nyeste tegning Den er så fin, du er så flink å tegne. Cassidy Tvillingene liker den veldig godt.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) Dette er jo illustrasjonsarbeid du lett kunne tatt deg betalt for! Ikke at mine forventninger til deg var noensinne lave, men dette var svært tilfredstillende - om ikke imponerende 🫡 Endret 10. januar av Onkel_Stewart 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Den er så fin, du er så flink å tegne. Cassidy Tvillingene liker den veldig godt.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk😊😊☺️☺️ glad dere liker den 😊😊☺️☺️ Onkel_Stewart skrev (1 minutt siden): Dette er jo illustrasjonsarbeid du lett kunne tatt deg betalt for! Ikke at mine forventninger til deg var noensinne lave, men dette var svært tilfredstillende - om ikke imponerende 🫡 Tusen takk det var pent sagt 😊 Jeg liker veldig godt illustrasjoner og plakatkunst og sånn 😊 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (20 minutter siden): Min nyeste tegning Wow😍 så flink du er 👍🤩 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (13 minutter siden): Wow😍 så flink du er 👍🤩 Tusen takk 😊🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊🧡 Om vi får be, må du poste flere fine bilder til oss i fremtiden 🐶🥰 Håper du har hatt en fin tegnedag 🍀 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Om vi får be, må du poste flere fine bilder til oss i fremtiden 🐶🥰 Håper du har hatt en fin tegnedag 🍀 Takk det har jeg hatt 🧡😊 og det kan jeg godt 🧡😊 Håper du og valpen også har hatt en fin dag 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (3 minutter siden): Takk det har jeg hatt 🧡😊 og det kan jeg godt 🧡😊 Håper du og valpen også har hatt en fin dag 😊🐶 Tusen takk, hurra 🥳 Vi har kost oss og valpen har vært sånn passe rampete. Nå har han mistet alle hjørnetennene sine da, så håper han snart slutter å gnage på div greier 🤣🐶🥰 1 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (41 minutter siden): Tusen takk😊😊☺️☺️ glad dere liker den 😊😊☺️☺️ Tusen takk det var pent sagt 😊 Jeg liker veldig godt illustrasjoner og plakatkunst og sånn 😊 Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig flink kunstner vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (22 minutter siden): Tusen takk, hurra 🥳 Vi har kost oss og valpen har vært sånn passe rampete. Nå har han mistet alle hjørnetennene sine da, så håper han snart slutter å gnage på div greier 🤣🐶🥰 Høres ut som om valpen har det finfint 😆☺️🐶🧡 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig flink kunstner vi.🥰🥰 Så snillt sagt 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (2 minutter siden): Høres ut som om valpen har det finfint 😆☺️🐶🧡 Så snillt sagt 😊😊☺️☺️ Vi håper at du har det finfint 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi håper at du har det finfint 🍀🐶🥰 Tusen takk det har jeg 😊🐶👍 Nå må jeg sove 😴😊 håper du og valpen også får sove godt 🐶😊😴😴😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (3 minutter siden): Høres ut som om valpen har det finfint 😆☺️🐶🧡 Så snillt sagt 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at du deler flere av tegningene dine med oss her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk det har jeg 😊🐶👍 Nå må jeg sove 😴😊 håper du og valpen også får sove godt 🐶😊😴😴😊 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk det har jeg 😊🐶👍 Nå må jeg sove 😴😊 håper du og valpen også får sove godt 🐶😊😴😴😊 Tusen❤️takk 😊 Håper du får sove godt og drømme no' flott, og at dagen din i morgen blir strålende fin 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk det har jeg 😊🐶👍 Nå må jeg sove 😴😊 håper du og valpen også får sove godt 🐶😊😴😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå