Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God idé 😀👍 Det synes Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Der var dagens stream unnagjort. 😃 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Duriello skrev (2 timer siden): Mange som liker det da, så må jo være noe i det 🙂 Samt "kulturen" rundt det virker litt koslig, vet søsknene til min far bruker å ha ett årlig rakfisklag før jul. Det lukter og smaker surt har jeg hørt må gjerne ha no godt og svelge det ned med men som sagt noen liker det da 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (2 timer siden): God lørdagskveld Duriello!😊😊😊 Jeg har spist rakfisk siden jeg var tenåring eller der omkring 😀 husker det var noe Dr$€5 å få i seg akevitten men lærte meg å like den etter hvert 🤣 Ikke råtten, alt saltet dreper bakterier så den råtner ikke 😀 Men jeg kaller ofte rakfisk «vellagret sushi» 🤣🤣🤣 Ja det er viktig med kulturen rundt, akevitt og øl osv. og løk og poteter osv. Jeg spiser med lefse, mer hardcore folk bruker flatbrød 😀 Den er ikke råtten nei det ligger iallefall i ett fat som gjør at det lukter noe helt jævlig sa pappa bestefar tilberedte det og det ble satt i låven 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det lukter og smaker surt har jeg hørt må gjerne ha no godt og svelge det ned med men som sagt noen liker det da Cassidy Tvillingene er veldig glade i rakfisk vi.🐟🐟🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det lukter og smaker surt har jeg hørt må gjerne ha no godt og svelge det ned med men som sagt noen liker det da Maskinfører skrev (1 minutt siden): Den er ikke råtten nei det ligger iallefall i ett fat som gjør at det lukter noe helt jævlig sa pappa bestefar tilberedte det og det ble satt i låven Den vi kjøper i butikken lukter ikke så mye men ja er ganske sterk mat særlig hvis den er veldig rak passer veldig godt sammen med rå løk 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Den vi kjøper i butikken lukter ikke så mye men ja er ganske sterk mat særlig hvis den er veldig rak passer veldig godt sammen med rå løk Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Den vi kjøper i butikken lukter ikke så mye men ja er ganske sterk mat særlig hvis den er veldig rak passer veldig godt sammen med rå løk Sorry (Lutefisk) ja det kan nok være sterkt og noe godt på drikkes ved siden av 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Sorry (Lutefisk) ja det kan nok være sterkt og noe godt på drikkes ved siden av Cassidy Tvillingene er ikke så glade i lutefisk faktisk. Men vi elsker rakfisk. 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene er ikke så glade i lutefisk faktisk. Men vi elsker rakfisk. Ikke vi heller (Meg og pusene) 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ikke vi heller (Meg og pusene) Ja noen liker det også 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja noen liker det også Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ikke vi heller (Meg og pusene) Cassidy Tvillingene liker veldig godt rakfisk vi. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt rakfisk vi. Er ikke så glad i fisk så her går det i butikk kjøtt og sjælskutt vilt men spiser Laks på Gamlehjemmet da 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Er ikke så glad i fisk så her går det i butikk kjøtt og sjælskutt vilt men spiser Laks på Gamlehjemmet da Cassidy Tvillingene synes at både røkelaks og røkeørret er veldig godt.🐟🐟🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at både røkelaks og røkeørret er veldig godt.🐟🐟🥰🥰 Det synes jeg og 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Er ikke så glad i fisk så her går det i butikk kjøtt og sjælskutt vilt men spiser Laks på Gamlehjemmet da Hva jakter du på? 😀 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Fisk er digg, ikke all fisk, men jeg elsker laks, ørret, gjedde og sei. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Hva jakter du på? 😀 Ælj og småvilt 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at både røkelaks og røkeørret er veldig godt.🐟🐟🥰🥰 Røkelaks må vi jo ha spesielt til julefrokosten 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (21 minutter siden): Det synes jeg og Cassidy Tvillingene er helt enige. Maskinfører skrev (7 minutter siden): Røkelaks må vi jo ha spesielt til julefrokosten 🥰🥰 Det forstår Cassidy Tvillingene godt. N-4K0 skrev (16 minutter siden): Fisk er digg, ikke all fisk, men jeg elsker laks, ørret, gjedde og sei. Cassidy Tvillingene liker også de fiskene som du nevner der, og vi liker i tillegg torsk makrell og sild. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå