Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (5 timer siden):

 

 

Tusen❤️takk alle sammen, og det samme til dere og alle andre på forumet 🍀🐶🥰

Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finfin onsdagskveld.🥰🥰

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Oijj...gratulerer da muligens? Klatrer du en cm opp i systemet, eller er det nokså likt der du var? :) 

                                                                                                                   Ehh...på mange timer mener dere? ;) 

Har vært kluss med tilkobling i tolv timer i går. Ble litt nedfor da, for pc er veldig godt å ha. 🥰

                   Jeg er her, men det er ikke dere. Ti-hi. 😛

Skulle jo tro at jeg hadde vært på nordpolen i en mnd. 🌞

Takker for det og jeg kommer sterkere tilbake. Har vært litt mye dobbeltarbeid i det siste og jeg er både sliten og ikke helt frisk, men jeg er her jeg. 💕

    Godt at du ikke er en av frierne i verden da. :) Jeg skal nemlig aldri gifte meg. Ikke med noen. 

Har dere fått dobbeltstøv i øynene kanskje? 😛 

Takk. I`ll be back soon.  😷

Gudd ivning tu ju tu. :D 

Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her nå.🥰🥰

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin dag.🥰🥰🐶🐶

Tusen❤️takk, vi koser oss 😊 Har vært ute på en lang tur🐶🥰 Vi håper dere koser dere og har en fin kveld🍀❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Så bra du har planen klar og at det er å kose deg! Det liker jeg å høre 😊 Og vi er faktisk OVER halvveis til hælja nå, hehe 😆🥳

Det er visst noe rart som vi nordmenn driver på med og det heter "helg" og da skal det feires og gjøres noe spesielt, eller vi skal sitte hjemme og "kose oss"?!? Eller så skal vi "gå tur". Hvor da sier utlendingene. UT i vinternaturen med planker under føttene sier vi. Jammen hva skal dere der? Være der, sier vi...og vi skal brenne bål og spise nista vår. Hva er niste, sier de? Tørr brødmat, sier vi og ler. Så skal vi spise sjokolade, appelsin og gjøre pølser sorte...og vi ler enda mer. De forstår ikke helt det der med tur har jeg selv erfart. Hvorfor ut og ha det kaldt og vondt, helt uten mål og mening, når en kan sitte inne i komfortable klær i god og varm stue, se serier på tv og spise skikkelig mat. 

Svaret er at FORDI vi liker det og det er sunt. :D Ehh...noen liker nok det, men jeg er veldig glad i å være hjemme, inne og ganske alene i disse tider. Da har jeg det aller best. Sammen med dere. 🥰

MR SPEED skrev (2 timer siden):

Onsdag 😵‍💫he he torsdag 👁️fredag 😵‍💫opp tidlig da lørdag ❤️❤️❤️OSTE GRILL❤️❤️❤️ søndag klippe kort igjen :tease::tease: mandag klippe forsetter 😵‍💫😡😎❤️👍😁🤪😝😜😃😀😄🥴😆

t

Håper du får en god helg med masse bra musikk og ting å gjøre. :) 

N-4K0 skrev (2 timer siden):

@Sviskepott is back! :) håper du føler deg helt bra igjen til helga 🌹

Tusen takk, håpe kan man jo, men jeg tror det sitter litt fast dette her. Det er alltid litt grugg i systemet. :) 

Entern skrev (2 timer siden):

Hei @Sviskepott :) 

Er vel ikke flyttet opp eller ned, mer sidelengs.

Godt å se deg :) 

Håper at jobben blir grei og at det er ok folk der. ;) Seff`ern er det det når du er der. 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene sin PM er åpen den, vi har akkurat sendt deg en PM nå vi.:yes::yes:

Jeg fikk den og melding mottatt, venner. :) *mystisk melding sendt*

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finfin onsdagskveld.🥰🥰

Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her nå.🥰🥰

Jeg kunne veldig gjerne ha tenkt meg å sitte på gulvet midt oppi myldrende kull med valpeliv! 🥰
Det hadde vært en drøm gjort virkelig. Makan til lykke finner en ikke så lett noe sted. 

Trippelure skrev (54 minutter siden):

 Har vært ute på en lang tur🐶🥰

Hvor ung er valpen og hvor langt går dere da? :) 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 minutter siden):

Det er visst noe rart som vi nordmenn driver på med og det heter "helg" og da skal det feires og gjøres noe spesielt, eller vi skal sitte hjemme og "kose oss"?!? Eller så skal vi "gå tur". Hvor da sier utlendingene. UT i vinternaturen med planker under føttene sier vi. Jammen hva skal dere der? Være der, sier vi...og vi skal brenne bål og spise nista vår. Hva er niste, sier de? Tørr brødmat, sier vi og ler. Så skal vi spise sjokolade, appelsin og gjøre pølser sorte...og vi ler enda mer. De forstår ikke helt det der med tur har jeg selv erfart. Hvorfor ut og ha det kaldt og vondt, helt uten mål og mening, når en kan sitte inne i komfortable klær i god og varm stue, se serier på tv og spise skikkelig mat. 

Svaret er at FORDI vi liker det og det er sunt. :D Ehh...noen liker nok det, men jeg er veldig glad i å være hjemme, inne og ganske alene i disse tider. Da har jeg det aller best. Sammen med dere. 🥰

Håper du får en god helg med masse bra musikk og ting å gjøre. :) 

Tusen takk, håpe kan man jo, men jeg tror det sitter litt fast dette her. Det er alltid litt grugg i systemet. :) 

Håper at jobben blir grei og at det er ok folk der. ;) Seff`ern er det det når du er der. 

Jeg fikk den og melding mottatt, venner. :) *mystisk melding sendt*

Jeg kunne veldig gjerne ha tenkt meg å sitte på gulvet midt oppi myldrende kull med valpeliv! 🥰
Det hadde vært en drøm gjort virkelig. Makan til lykke finner en ikke så lett noe sted. 

Hvor ung er valpen og hvor langt går dere da? :) 

Cassidy Tvillingene kunne tenkt oss å sitte på gulvet både med valper og kattunger.🐶🐶😻😻

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Det er visst noe rart som vi nordmenn driver på med og det heter "helg" og da skal det feires og gjøres noe spesielt, eller vi skal sitte hjemme og "kose oss"?!? Eller så skal vi "gå tur". Hvor da sier utlendingene. UT i vinternaturen med planker under føttene sier vi. Jammen hva skal dere der? Være der, sier vi...og vi skal brenne bål og spise nista vår. Hva er niste, sier de? Tørr brødmat, sier vi og ler. Så skal vi spise sjokolade, appelsin og gjøre pølser sorte...og vi ler enda mer. De forstår ikke helt det der med tur har jeg selv erfart. Hvorfor ut og ha det kaldt og vondt, helt uten mål og mening, når en kan sitte inne i komfortable klær i god og varm stue, se serier på tv og spise skikkelig mat. 

Svaret er at FORDI vi liker det og det er sunt. :D Ehh...noen liker nok det, men jeg er veldig glad i å være hjemme, inne og ganske alene i disse tider. Da har jeg det aller best. Sammen med dere. 🥰

 

Hvor ung er valpen og hvor langt går dere da? :) 

Jeg savner å gå tur og brenne bål, har ikke gjort det siden vintersolverv, skal prøve å komme meg ut på båltur i helgen 😊

Vi var ute i halvannen time, gikk ca 4km, med lek og trening. Valpen er 4 1/2 mnd nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kunne tenkt oss å sitte på gulvet både med valper og kattunger.🐶🐶😻😻

...og gode venner som liker det samme. :D 

MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Rar i magen etter den stran skinke da må ringe i morgen 

Magevondt blir en i ulage av. Håper det har gått over til i morgen. Helst før, så du får sovet godt i natt. :) 

Trippelure skrev (5 minutter siden):

Jeg savner å gå tur og brenne bål, har ikke gjort det siden vintersolverv, skal prøve å komme meg ut på båltur i helgen 😊

Vi var ute i halvannen time, gikk ca 4km, med lek og trening. Valpen er 4 1/2 mnd nå. 

Ser for meg dere kose dere, tisse litt (valpen altså) og leke sprettent på tur. :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper ikke at du ble altfor dårlig i magen.😊😊☺️☺️

Enig. Kanskje bare luftsmerter som ruller rundt og breier seg litt. :) 

Endret av Sviskepott
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

 

Magevondt blir en i ulage av. Håper det har gått over til i morgen. Helst før, så du får sovet godt i natt. :) 

Ser for meg dere kose dere, tisse litt (valpen altså) og leke sprettent på tur. :) 

Enig. Kanskje bare luftsmerter som ruller rundt og breier seg litt. :) 

Cassidy Tvillingene tror at MR SPEED spiste skinke med mugg på.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...