Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (9 minutter siden): Den får ikke ladde nå de har trøppel nå sorry lykke til CC 😜 Cassidy Tvillingene vet at det fortsatt går noen dieselbusser i Bergen ennå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin onsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 N-4K0 skrev (5 timer siden): Gudd mårning frens Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin onsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk alle sammen, og det samme til dere og alle andre på forumet 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk alle sammen, og det samme til dere og alle andre på forumet 🍀🐶🥰 Sender masse kos og omtanke til vofsen 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) N-4K0 skrev (4 minutter siden): Sender masse kos og omtanke til vofsen 🐶🥰 Da blir han glad, skal si det til han når han våkner 🐶🥰 Endret 10. januar av Trippelure 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Har tvillingene lukket sin pm? 🙄 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Entern skrev (På 8.1.2024 den 22.11): Jeg har nå begynt i en litt annen avdeling enn før så driver og setter meg inn i rutiner og sånn 😊👍 Oijj...gratulerer da muligens? Klatrer du en cm opp i systemet, eller er det nokså likt der du var? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 8.1.2024 den 22.22): Cassidy Tvillingene håper at @Sviskepott har en fin kveld, for vi har ikke sett henne her på en stund nå.🥰🥰 Ehh...på mange timer mener dere? Trippelure skrev (På 8.1.2024 den 23.20): Det er jeg helt enig i! Håper @Sviskepott har det bra 🐶🥰 Har vært kluss med tilkobling i tolv timer i går. Ble litt nedfor da, for pc er veldig godt å ha. 🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 8.1.2024 den 23.40): Cassidy Tvillingene håper at vi snart får se henne her igjen.🥰🥰 Jeg er her, men det er ikke dere. Ti-hi. 😛 Entern skrev (På 9.1.2024 den 7.01): Ja enig, savner henne 🧡 Skulle jo tro at jeg hadde vært på nordpolen i en mnd. 🌞 N-4K0 skrev (På 9.1.2024 den 7.36): Enig, @Sviskepott er en veldig trivelig dame, håper vi får se henne igjen snart 🌹 Takker for det og jeg kommer sterkere tilbake. Har vært litt mye dobbeltarbeid i det siste og jeg er både sliten og ikke helt frisk, men jeg er her jeg. 💕 MR SPEED skrev (På 9.1.2024 den 9.51): Tenker på ho deg @Sviskepott ❤️❤️❤️❤️ nei ikke gifte mål nå du nei nei Godt at du ikke er en av frierne i verden da. Jeg skal nemlig aldri gifte meg. Ikke med noen. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 9.1.2024 den 15.23): 😉😉 Har dere fått dobbeltstøv i øynene kanskje? 😛 Entern skrev (23 timer siden): Ja håper @Sviskepott dukker opp igjen snart Takk. I`ll be back soon. 😷 N-4K0 skrev (8 timer siden): Gudd mårning frens Gudd ivning tu ju tu. 2 Lenke til kommentar
Limbomusic Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ny spennende blogg: https://helledussen.com/blogg/ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Limbomusic skrev (3 minutter siden): Ny spennende blogg: https://helledussen.com/blogg/ Når startet du med den? 😜 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Sviskepott skrev (6 minutter siden): Oijj...gratulerer da muligens? Klatrer du en cm opp i systemet, eller er det nokså likt der du var? Ehh...på mange timer mener dere? Har vært kluss med tilkobling i tolv timer i går. Ble litt nedfor da, for pc er veldig godt å ha. 🥰 Jeg er her, men det er ikke dere. Ti-hi. 😛 Skulle jo tro at jeg hadde vært på nordpolen i en mnd. 🌞 Takker for det og jeg kommer sterkere tilbake. Har vært litt mye dobbeltarbeid i det siste og jeg er både sliten og ikke helt frisk, men jeg er her jeg. 💕 Godt at du ikke er en av frierne i verden da. Jeg skal nemlig aldri gifte meg. Ikke med noen. Har dere fått dobbeltstøv i øynene kanskje? 😛 Takk. I`ll be back soon. 😷 Gudd ivning tu ju tu. Ja du har vært borte herfra i flere dager, så alle fikk Sviskepottabstinenser da 🤣🥰 Hyggelig at du er tilbake og håper at dobbeltarbeid er ferdig og at du blir fort frisk og uthvilt 🍀🥰 Vi er i hvert fall halvveis til hælja nå 😃😍🥳 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Tenkt myyyye på deg @Sviskepott😁 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (43 minutter siden): Ja du har vært borte herfra i flere dager, så alle fikk Sviskepottabstinenser da 🤣🥰 Hyggelig at du er tilbake og håper at dobbeltarbeid er ferdig og at du blir fort frisk og uthvilt 🍀🥰 Vi er i hvert fall halvveis til hælja nå 😃😍🥳 Ja, du sier noe. Ting blir bedre når en kan se det sånn. Jeg liker å være halvveis til hælja. I morgen får jeg transportert litt matpåfyll i kjøleskapet mitt og skal kose meg i helga. Litago melk både med sjokolade og jordbær. MR SPEED skrev (4 minutter siden): Tenkt myyyye på deg @Sviskepott😁 Jammen det er jo hyggelig det og garantert kalorifritt! Vår flinke byggmagiker! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar @Sviskepott lita go ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍😁😁😎😎👍😍😍❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Syns det er kjempegodt jeg. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Sviskepott skrev (14 minutter siden): Ja, du sier noe. Ting blir bedre når en kan se det sånn. Jeg liker å være halvveis til hælja. I morgen får jeg transportert litt matpåfyll i kjøleskapet mitt og skal kose meg i helga. Litago melk både med sjokolade og jordbær. Jammen det er jo hyggelig det og garantert kalorifritt! Vår flinke byggmagiker! Så bra du har planen klar og at det er å kose deg! Det liker jeg å høre 😊 Og vi er faktisk OVER halvveis til hælja nå, hehe 😆🥳 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Onsdag 😵💫he he torsdag 👁️fredag 😵💫opp tidlig da lørdag ❤️❤️❤️OSTE GRILL❤️❤️❤️ søndag klippe kort igjen mandag klippe forsetter 😵💫😡😎❤️👍😁🤪😝😜😃😀😄🥴😆 t Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) @Sviskepott is back! håper du føler deg helt bra igjen til helga 🌹 Endret 10. januar av N-4K0 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Hei @Sviskepott Er vel ikke flyttet opp eller ned, mer sidelengs. Godt å se deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå