Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

 

N-4K0 skrev (5 timer siden):

Gudd mårning frens :) 

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin onsdag.🥰🥰

Tusen❤️takk alle sammen, og det samme til dere og alle andre på forumet 🍀🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (På 8.1.2024 den 22.11):

Jeg har nå begynt i en litt annen avdeling enn før så driver og setter meg inn i rutiner og sånn 😊👍

Oijj...gratulerer da muligens? Klatrer du en cm opp i systemet, eller er det nokså likt der du var? :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 8.1.2024 den 22.22):

Cassidy Tvillingene håper at @Sviskepott har en fin kveld, for vi har ikke sett henne her på en stund nå.🥰🥰

                                                                                                                   Ehh...på mange timer mener dere? ;) 

Trippelure skrev (På 8.1.2024 den 23.20):

Det er jeg helt enig i! Håper @Sviskepott har det bra 🐶🥰

Har vært kluss med tilkobling i tolv timer i går. Ble litt nedfor da, for pc er veldig godt å ha. 🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 8.1.2024 den 23.40):

Cassidy Tvillingene håper at vi snart får se henne her igjen.🥰🥰

                   Jeg er her, men det er ikke dere. Ti-hi. 😛

Entern skrev (På 9.1.2024 den 7.01):

Ja enig, savner henne 🧡

Skulle jo tro at jeg hadde vært på nordpolen i en mnd. 🌞

N-4K0 skrev (På 9.1.2024 den 7.36):

Enig, @Sviskepott er en veldig trivelig dame, håper vi får se henne igjen snart :) 🌹

Takker for det og jeg kommer sterkere tilbake. Har vært litt mye dobbeltarbeid i det siste og jeg er både sliten og ikke helt frisk, men jeg er her jeg. 💕

MR SPEED skrev (På 9.1.2024 den 9.51):

Tenker på ho deg @Sviskepott ❤️❤️❤️❤️

nei ikke gifte mål nå du nei nei 

    Godt at du ikke er en av frierne i verden da. :) Jeg skal nemlig aldri gifte meg. Ikke med noen. 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 9.1.2024 den 15.23):

😉😉

Har dere fått dobbeltstøv i øynene kanskje? 😛 

Entern skrev (23 timer siden):

Ja håper @Sviskepott dukker opp igjen snart :) 

Takk. I`ll be back soon.  😷

N-4K0 skrev (8 timer siden):

Gudd mårning frens :) 

Gudd ivning tu ju tu. :D 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (6 minutter siden):

Oijj...gratulerer da muligens? Klatrer du en cm opp i systemet, eller er det nokså likt der du var? :) 

                                                                                                                   Ehh...på mange timer mener dere? ;) 

Har vært kluss med tilkobling i tolv timer i går. Ble litt nedfor da, for pc er veldig godt å ha. 🥰

                   Jeg er her, men det er ikke dere. Ti-hi. 😛

Skulle jo tro at jeg hadde vært på nordpolen i en mnd. 🌞

Takker for det og jeg kommer sterkere tilbake. Har vært litt mye dobbeltarbeid i det siste og jeg er både sliten og ikke helt frisk, men jeg er her jeg. 💕

    Godt at du ikke er en av frierne i verden da. :) Jeg skal nemlig aldri gifte meg. Ikke med noen. 

Har dere fått dobbeltstøv i øynene kanskje? 😛 

Takk. I`ll be back soon.  😷

Gudd ivning tu ju tu. :D 

Ja du har vært borte herfra i flere dager, så alle fikk Sviskepottabstinenser da 🤣🥰 Hyggelig at du er tilbake og håper at dobbeltarbeid er ferdig og at du blir fort frisk og uthvilt 🍀🥰 Vi er i hvert fall halvveis til hælja nå 😃😍🥳

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (43 minutter siden):

Ja du har vært borte herfra i flere dager, så alle fikk Sviskepottabstinenser da 🤣🥰 Hyggelig at du er tilbake og håper at dobbeltarbeid er ferdig og at du blir fort frisk og uthvilt 🍀🥰 Vi er i hvert fall halvveis til hælja nå 😃😍🥳

Ja, du sier noe. Ting blir bedre når en kan se det sånn. Jeg liker å være halvveis til hælja. :D 
I morgen får jeg transportert litt matpåfyll i kjøleskapet mitt og skal kose meg i helga. 
Litago melk både med sjokolade og jordbær. 

MR SPEED skrev (4 minutter siden):

Tenkt myyyye på deg @Sviskepott😁

Jammen det er jo hyggelig det og garantert kalorifritt! :D Vår flinke byggmagiker! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (14 minutter siden):

Ja, du sier noe. Ting blir bedre når en kan se det sånn. Jeg liker å være halvveis til hælja. :D 
I morgen får jeg transportert litt matpåfyll i kjøleskapet mitt og skal kose meg i helga. 
Litago melk både med sjokolade og jordbær. 

Jammen det er jo hyggelig det og garantert kalorifritt! :D Vår flinke byggmagiker! 

Så bra du har planen klar og at det er å kose deg! Det liker jeg å høre 😊 Og vi er faktisk OVER halvveis til hælja nå, hehe 😆🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...