Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå):

Er ikke så stor fan av det selv. I enkelte tilfeller er det viktig og få det rett. 😌😌

Et klassisk eksempel:

Heng ham, ikke vent til jeg kommer.

Heng ham ikke, vent til jeg kommer. 

Vi stiller spørsmålet for hvem er det viktig at det er rett, for oss personlig eller normene og reglene i samfunnet. For oss er dette eksempelet der bare flisespikkeri. Men det er nå vår mening da.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Grunn angsten spiller nesten ikke jo da å da men bruker mye på oda veldig mye på oda da mat snop drikke cola 2000 til 3500 2 til 3 ganger i uka husk pengene mine går bare nesten ditt spill 0kr inne mellom da bruker jeg en slant film 0kr serier 0kr er noe mere jeg sløser bruk opp 24.000kr på en måned da angsten regninger sløser med penger til da 

Vi vet hvor lett det kan være å sløse med penger, når man dyrker hobbyene sine.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Vi stiller spørsmålet for hvem er det viktig at det er rett, for oss personlig eller normene og reglene i samfunnet. For oss er dette eksempelet der bare flisespikkeri. Men det er nå vår mening da.:yes::yes:

Uenig der cc 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Det har du lov til, vi synes bare at det er bra og sunt at mennesker er litt uenige av og til.😊😊☺️☺️

Nei tullet litt med slutt nå CC Å TULLE MED DERE 2 😁😁❤️❤️😍😍😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...