Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Det er ikke bare flisespikkeri, det er en viktig ting for og kunne bli forstått. 😏 Men uansett, dere om det. 😌😌

Ja jeg vet jeg er dårlige å skrive men prøver å rette på ordene da å da for å få det rett er ikke lett 😢

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

@MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ).

Da er jeg flinkere en dere tre i og ikke bruke så sinnsykt mye med penger. ☺️☺️ Det er viktig og tenke på sin egen økonomi, selv om enkelte ting skriker etter og bli kjøpt. 😌😌

Jeg sier ikke at det ikke hender meg også. En skjeldent gang gjør jeg det også.

Vi har lært å holde oss litt i skinnet når vi går på butikker hvor det er vinylplater og puslespill, det har vi blitt nødt til for å ikke blakke oss helt.:yes::yes:

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

@MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ).

Da er jeg flinkere en dere tre i og ikke bruke så sinnsykt mye med penger. ☺️☺️ Det er viktig og tenke på sin egen økonomi, selv om enkelte ting skriker etter og bli kjøpt. 😌😌

Jeg sier ikke at det ikke hender meg også. En skjeldent gang gjør jeg det også.

Grunn angsten spiller nesten ikke jo da å da men bruker mye på oda veldig mye på oda da mat snop drikke cola 2000 til 3500 2 til 3 ganger i uka husk pengene mine går bare nesten ditt spill 0kr inne mellom da bruker jeg en slant film 0kr serier 0kr er noe mere jeg sløser bruk opp 24.000kr på en måned da angsten regninger sløser med penger til da 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...