Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier bare: At de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😉😉

Har venta nå lenge den her har kommet er utgått produkt nå fant helt tilfeldig på en side 42124 pc har ikke kommet måtte kjøpe en raskere den gamle er var blir dead å oste grill klippe kort 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Har venta nå lenge den her har kommet er utgått produkt nå fant helt tilfeldig på en side 42124 pc har ikke kommet måtte kjøpe en raskere den gamle er var blir dead å oste grill klippe kort 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

OK da forstår Cassidy Tvillingene at du er frustrert.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Entern skrev (2 timer siden):

Tusen takk😊🧡

Har hatt en fin og lærerik dag 😊

Så bra, det høres fint ut å ha en lærerik dag 😃🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene håper at både du @Trippelure og valpen har en finfin mandag.🥰🥰🐶🐶

Tusen❤️takk! Vi har hatt en fin dag, valpen traff en av lekekameratene sine så nå er han fornøyd 😆🐶🥰

MR SPEED skrev (1 time siden):

Har ikke nevnt noe om valpen å deg der…har ikke vist noe der om ikke tenkt har lyst på selv men det kommer til å gå galt da tenk mye på om valpen i mange ganger synes jeg ser den hva farge har den da ❤️

blir du ikke sliten den løper rundt da 😁
noen ganger kommer tanken min ut i forumet da😵‍💫

Noen ganger blir jeg litt sliten når han har sånn raptus og flyr rundt i stua, men det er bare å gi han noe godt å tygge på og da roer han seg 🐶🥰 Er mer slitsomt at han røyter endel og jeg må støvsuge og vaske mye mer enn det jeg måtte da jeg bodde alene 😮‍💨 Du får se om du har noe fint i innboksen din da 🙃

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Så bra, det høres fint ut å ha en lærerik dag 😃🐶🥰

Tusen❤️takk! Vi har hatt en fin dag, valpen traff en av lekekameratene sine så nå er han fornøyd 😆🐶🥰

Noen ganger blir jeg litt sliten når han har sånn raptus og flyr rundt i stua, men det er bare å gi han noe godt å tygge på og da roer han seg 🐶🥰 Er mer slitsomt at han røyter endel og jeg må støvsuge og vaske mye mer enn det jeg måtte da jeg bodde alene 😮‍💨 Du får se om du har noe fint i innboksen din da 🙃

Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut at valpen fikk leke med en av lekekameratene i dag.🥰🥰🐶🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut at valpen fikk leke med en av lekekameratene i dag.🥰🥰🐶🐶

Ja, det er koselig og så får han ut litt energi, og da blir han ganske sliten og sover masse etterpå 😂🐶🥰 Har dere hatt en fin dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (21 minutter siden):

Så bra, det høres fint ut å ha en lærerik dag 😃🐶🥰

Tusen❤️takk! Vi har hatt en fin dag, valpen traff en av lekekameratene sine så nå er han fornøyd 😆🐶🥰

Noen ganger blir jeg litt sliten når han har sånn raptus og flyr rundt i stua, men det er bare å gi han noe godt å tygge på og da roer han seg 🐶🥰 Er mer slitsomt at han røyter endel og jeg må støvsuge og vaske mye mer enn det jeg måtte da jeg bodde alene 😮‍💨 Du får se om du har noe fint i innboksen din da 🙃

Høres ut som om du og valpen har hatt en hyggelig dag 😊🐶🧡

Jeg har nå begynt i en litt annen avdeling enn før så driver og setter meg inn i rutiner og sånn 😊👍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Høres ut som om du og valpen har hatt en hyggelig dag 😊🐶🧡

Jeg har nå begynt i en litt annen avdeling enn før så driver og setter meg inn i rutiner og sånn 😊👍

Det høres spennende ut med nye utfordringer på jobb. Håper det går bra og at du trives i den nye avdelingen 🍀😊

Entern skrev (3 minutter siden):

Høres finfint ut for valpegutt 😊🐶👍

Ja han koser seg da og så blir det veldig stille og rolig for meg etterpå 🤣🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...