Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Den liker dere vet det Vi Elsker den Beatles Logoen der.♥️♥️♥️♥️ MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vet det da skjenner dere 2 godt Dere gjorde det da ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi Elsker den Beatles Logoen der.♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️ 1-0 til meg 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): 1-0 til meg 🤪 Vi ser at du prøver å konkurrere med oss i å være våken lengst.😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ser at du prøver å konkurrere med oss i å være våken lengst.😜😜 Nei er hvem som legger ut mest bilder av oss 3 er jeg vant da men opp til dere 2 nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) les det her morsomt litt da https://www.tv2.no/nyheter/viral/ulost-bananmysterium-far-naboer-til-a-klo-seg-i-hodet/17338343/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) les det her morsomt litt da https://www.tv2.no/nyheter/viral/ulost-bananmysterium-far-naboer-til-a-klo-seg-i-hodet/17338343/ Ja vi synes at dette var morsomt.🤣🤣👍👍 MR SPEED skrev (2 timer siden): Nei er hvem som legger ut mest bilder av oss 3 er jeg vant da men opp til dere 2 nå Vi legger ut bilder når vi er klare for det.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Ja vi synes at dette var morsomt.🤣🤣👍👍 Vi legger ut bilder når vi er klare for det.😊😊☺️☺️ Dere lover å lover øy hva er siste dere drakk IKKE TXT BARE. bilde å plz la meg slippe å masse å bli sur sint da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Nå har vi kost oss med Fish and Chips og Brus.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (7 timer siden): Dere lover å lover øy hva er siste dere drakk IKKE TXT BARE. bilde å plz la meg slippe å masse å bli sur sint da Vi har ikke postet bilder fordi vi har hatt problemer med å laste opp nye bilder i det siste, de bildene vi poster har vi på pc-en vår fra før av. Vi har fortalt deg dette før. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi har ikke postet bilder fordi vi har hatt problemer med å laste opp nye bilder i det siste, de bildene vi poster har vi på pc-en vår fra før av. Vi har fortalt deg dette før. Mitt favoritt bilde her CC 😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi har ikke postet bilder fordi vi har hatt problemer med å laste opp nye bilder i det siste, de bildene vi poster har vi på pc-en vår fra før av. Vi har fortalt deg dette før. Greit CC 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Greit CC 👍 👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Mitt favoritt bilde her CC 😊😊 Vi Elsker dette Beatlesbildet der.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi Elsker dette Beatlesbildet der.♥️♥️♥️♥️ Ok se snart i THE BEATLES å ROLLING STONES tråden CC 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (8 minutter siden): Ok se snart i THE BEATLES å ROLLING STONES tråden CC 👍👍 Vi har sett, og vi venter på Beatles og Stones bilder.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (57 minutter siden): Vi har sett, og vi venter på Beatles og Stones bilder.👨🦰👩🦰👍👍 Dere gjør det ja 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Dere gjør det ja 😊😊 Ja vi venter i spenning.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja vi venter i spenning.😉😉 Dere har fått de bildene i sted CC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Dere har fått de bildene i sted CC Vi vet, men vi håpet på mer bilder.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå