MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 MR SPEED skrev (På 6.1.2024 den 12:27 AM): Ja har gjort fra 1970 da jeg ble født da 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Måned å dato nooooo Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Cassidy Tvillingene ser at det er flere enn oss som er våkne nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Yes dato å år og være våken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Cassidy Tvillingene leste det vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Entern skrev (1 time siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 God mandag, fine forummennesker og god mandag til katter og hunder 🐱🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 N-4K0 skrev (6 minutter siden): God mandag, fine forummennesker og god mandag til katter og hunder 🐱🐶 Hurra hurra for @N-4K0 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Entern skrev (3 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (22 minutter siden): God mandag, fine forummennesker og god mandag til katter og hunder 🐱🐶 Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 Slapp øyeopptikeren onsdag klipp kort fra ostegrill Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 Tusen takk😊🧡 Har hatt en fin og lærerik dag 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Satt Lego på vent grunn oste grill takk @Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at både du @Trippelure og valpen har en finfin mandag.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) Har ikke nevnt noe om valpen å deg der…har ikke vist noe der om ikke tenkt har lyst på selv men det kommer til å gå galt da tenk mye på om valpen i mange ganger synes jeg ser den hva farge har den da ❤️ blir du ikke sliten den løper rundt da 😁 noen ganger kommer tanken min ut i forumet da😵💫 Endret 8. januar 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Cassidy Tvillingene har fått bilde av valpen på PM, det er en skikkelig nydelig og søt valp.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fått bilde av valpen på PM, det er en skikkelig nydelig og søt valp.🥰🥰🐶🐶 Dere oxo er søte cc ❤️❤️venter venter å venter på 42124 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Dere oxo er søte cc ❤️❤️venter venter å venter på 42124 Cassidy Tvillingene Sier Tusen Takk vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 De sier tusen takk jeg sier det er bare mandag venter venter å venter da 😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Cassidy Tvillingene sier bare: At de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå