MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar MR SPEED skrev (På 6.1.2024 den 12:27 AM): Ja har gjort fra 1970 da jeg ble født da 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Måned å dato nooooo Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene ser at det er flere enn oss som er våkne nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene leste det vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Entern skrev (1 time siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar God mandag, fine forummennesker og god mandag til katter og hunder 🐱🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar N-4K0 skrev (6 minutter siden): God mandag, fine forummennesker og god mandag til katter og hunder 🐱🐶 Hurra hurra for @N-4K0 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Entern skrev (3 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (22 minutter siden): God mandag, fine forummennesker og god mandag til katter og hunder 🐱🐶 Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 Slapp øyeopptikeren onsdag klipp kort fra ostegrill Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 Tusen takk😊🧡 Har hatt en fin og lærerik dag 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Satt Lego på vent grunn oste grill takk @Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 🥰🥰 Håper dere alle og @MR SPEED og @Sviskepott får en fin mandag og en god start på uken. Hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at både du @Trippelure og valpen har en finfin mandag.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Har ikke nevnt noe om valpen å deg der…har ikke vist noe der om ikke tenkt har lyst på selv men det kommer til å gå galt da tenk mye på om valpen i mange ganger synes jeg ser den hva farge har den da ❤️ blir du ikke sliten den løper rundt da 😁 noen ganger kommer tanken min ut i forumet da😵💫 Endret 8. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene har fått bilde av valpen på PM, det er en skikkelig nydelig og søt valp.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fått bilde av valpen på PM, det er en skikkelig nydelig og søt valp.🥰🥰🐶🐶 Dere oxo er søte cc ❤️❤️venter venter å venter på 42124 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Dere oxo er søte cc ❤️❤️venter venter å venter på 42124 Cassidy Tvillingene Sier Tusen Takk vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar De sier tusen takk jeg sier det er bare mandag venter venter å venter da 😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene sier bare: At de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå