Sviskepott Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Uansett humør, så passer god musikk alltid. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sviskepott skrev (På 14.12.2024 den 20.48): Uansett humør, så passer god musikk alltid. Ekspander Vi er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember postet den så må ladde hodetelefonene nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (På 14.12.2024 den 20.59): postet den så må ladde hodetelefonene nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ekspander Vi Elsker den Beatlessangen der.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Jeg har blitt litt trist i kveld, for jeg ender stadig opp med å se videoer på youtube...hunder som er veldig dårlig behandlet av eiere. Jeg skulle så gjerne ha tatt til meg en eldre hund som ville fått det veldig godt på sine endre dager. Det hadde vært en glede å få en slik bestevenn. En ære. 🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sviskepott skrev (På 14.12.2024 den 21.03): Jeg har blitt litt trist i kveld, for jeg ender stadig opp med å se videoer på youtube...hunder som er veldig dårlig behandlet av eiere. Jeg skulle så gjerne ha tatt til meg en eldre hund som ville fått det veldig godt på sine endre dager. Det hadde vært en glede å få en slik bestevenn. En ære. 🐶 Ekspander Vi er helt enige, vi mener at alle må være snille med hundene og kattene sine.🐶🐶😻😻 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Mhm...og menneskene sine...vennene... 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sviskepott skrev (På 14.12.2024 den 21.13): Mhm...og menneskene sine...vennene... 🤗 Ekspander Vi er helt enige, vi mener at alle skal være snille med hverandre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember ...og nå skal jeg være så snill mot meg selv at tannpuss og legging står for tur. Kos dere med gode venner her i natt. Snakkes i morgen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sviskepott skrev (På 14.12.2024 den 21.17): ...og nå skal jeg være så snill mot meg selv at tannpuss og legging står for tur. Kos dere med gode venner her i natt. Snakkes i morgen. Ekspander Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (På 14.12.2024 den 22.42): THE BEATLES Ekspander Vi Digger disse Beatlesbildene.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sviskepott skrev (På 14.12.2024 den 21.03): Jeg har blitt litt trist i kveld, for jeg ender stadig opp med å se videoer på youtube...hunder som er veldig dårlig behandlet av eiere. Jeg skulle så gjerne ha tatt til meg en eldre hund som ville fått det veldig godt på sine endre dager. Det hadde vært en glede å få en slik bestevenn. En ære. 🐶 Ekspander La være å se da sorry ikke trykk på linken med de hundene men trykk på min link 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (På 14.12.2024 den 23.18): La være å se da sorry ikke trykk på linken med de hundene men trykk på min link Ekspander ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 14.12.2024 den 23.26): ♥️♥️ Ekspander 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (På 14.12.2024 den 23.31): Ekspander ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (På 14.12.2024 den 23.35): Happy build Ekspander 😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 14.12.2024 den 23.37): 😉😉 Ekspander Dere gjetter aldri hva det det er 😜😜😜😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (På 14.12.2024 den 23.39): Dere gjetter aldri hva det det er 😜😜😜😜 Ekspander Vi tenker at du har rett der.😜😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå