MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker deg en finlørdag.♥️♥️♥️♥️ Spiser kanel hjerter å drikker urge fant en kald URGE i kjøleskapet nå smakte den er 8 til inn da å konfekt 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember MR SPEED skrev (1 time siden): Spiser kanel hjerter å drikker urge fant en kald URGE i kjøleskapet nå smakte den er 8 til inn da å konfekt 🥰 Vi ønsker deg en finlørdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ååååååå slapp igjen 👎👎 Vi ønsker deg Godbedring.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Takk CC 😊😊❤️❤️😍😍🥰🥰😄😄😘😘😃😃😀😀😙😙😁😁😄😄😃😃😀😀😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember MR SPEED skrev (3 minutter siden): Takk CC 😊😊❤️❤️😍😍🥰🥰😄😄😘😘😃😃😀😀😙😙😁😁😄😄😃😃😀😀😆 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Takk for det. I morgen eller i dag er det mandag igjen og jeg syns at ukene fyker forbi. 😕 Sola snur snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Sviskepott skrev (20 minutter siden): Takk for det. I morgen eller i dag er det mandag igjen og jeg syns at ukene fyker forbi. 😕 Sola snur snart. Vi håper at du har hatt en fin og god søndag vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Joda, den var helt ok. Jeg er så slapp at jeg ikke helt liker det, for jeg får ikke ryddet slik jeg gjerne ville. Må forsøke igjen i morgen. Har dere gjort noe gøy kanskje? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Sviskepott skrev (14 minutter siden): Joda, den var helt ok. Jeg er så slapp at jeg ikke helt liker det, for jeg får ikke ryddet slik jeg gjerne ville. Må forsøke igjen i morgen. Har dere gjort noe gøy kanskje? Vi har slappet av og hatt en rolig søndag, vi var på en liten skogstur nå på søndag formiddag i går.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Det er visst en slags førjulsfri her i tråden nå, men vi kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Sviskepott skrev (49 minutter siden): Det er visst en slags førjulsfri her i tråden nå, men vi kommer tilbake. Vi ønsker deg en finonsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember God kveld til dere også. Nå blir det kveldsmat her hos meg. Hvordan går det hos dere? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Sviskepott skrev (1 minutt siden): God kveld til dere også. Nå blir det kveldsmat her hos meg. Hvordan går det hos dere? Det går fint hos oss, vi har spist kyllingsalat til middag nå i ettermiddag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 og vi ønsker deg et godt kveldsmatmåltid😋😋 vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Hat spist nå; karbonade med løk og to dl is til dessert. Nammmmm! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Sviskepott skrev (Akkurat nå): Hat spist nå; karbonade med løk og to dl is til dessert. Nammmmm! Vi er helt enige, vi sier nam nam til karbonader med løk, og is.🟤🟤🧅🧅🍦🍦🍨🍨🍧🍧😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå