Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er ikke så glade i å tygge blomkål, men vi elsker blomkålsuppe med baconterninger i.😋😋

Jeg er ikke så veldig glad i blomkålsuppe, men spiser det om jeg får det servert. Jeg liker bedre spinatsuppe med egg 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke så veldig glad i blomkålsuppe, men spiser det om jeg får det servert. Jeg liker bedre spinatsuppe med egg 😋

Ja det liker Cassidy Tvillingene også. Vi liker alt fra tomatsuppe. lapskaus. blomkålsuppe, kjøttsuppe. fiskesuppe, tacosuppe, potetsuppe, gulrotsuppe og spinatsuppe og mange flere supper.😋😋

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Ja det liker Cassidy Tvillingene også. Vi liker alt fra tomatsuppe. lapskaus. blomkålsuppe, kjøttsuppe. fiskesuppe, tacosuppe, potetsuppe, gulrotsuppe og spinatsuppe og mange flere supper.😋😋

Jeg er også veldig glad i supper 😋 Spesiellt når det er kaldt ute 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Spinatsuppe er favorittsuppen min 💚

Det er også en av mine favorittsupper, blant flere, har litt problemer med å bare velge 1 favoritt 😊 Og jeg liker rå spinat også, i stedet for salat (som også er godt) 💪Popeye💪 😆

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har Potetsuppe med Chili og Bacon i som vår favorittsuppe.🥣🥣🥔🥔🌶️🌶️🥓🥓😋😋

Jeg lagde potet og purresuppe med rosmarinmarinerte bønner og stekt torsk til for første gang i høst, og det var utrolig godt 😋🥰

Endret av Trippelure
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er også en av mine favorittsupper, blant flere, har litt problemer med å bare velge 1 favoritt 😊 Og jeg liker rå spinat også, i stedet for salat (som også er godt) 💪Popeye💪 😆

Cassidy Tvillingene liker også godt å lage Tomatsuppe med Chili i.🥣🥣🍅🍅🌶️🌶️😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker også godt å lage Tomatsuppe med Chili i.🥣🥣🍅🍅🌶️🌶️😋😋

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres kjempegodt ut.😋😋🥰🥰

 Det var kjempegodt 😋 Jeg liker også å lage tomatsuppe, og søtpotetsuppe og gulrot/appelsinsuppe, maissuppe osvosv Jeg er generellt veødig glad i å lage forskjellige grønnsakssupper😋🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

 

 Det var kjempegodt 😋 Jeg liker også å lage tomatsuppe, og søtpotetsuppe og gulrot/appelsinsuppe, maissuppe osvosv Jeg er generellt veødig glad i å lage forskjellige grønnsakssupper😋🥰

Cassidy Tvillingene liker veldig godt å ha chili og hvitløk i maten som vi lager.🌶️🌶️🧄🧄😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

20231016_143308.thumb.jpg.1668469f0ef9303ad4846aa9f7893dde.jpg

Og så tenkte jeg ut selv at det ville passe med rosmarin og bønner til. Så jeg tok en boks med store hvite bønner (limabønner) og marinerte de i olivenolje og rosmarin(1ts, knust). Og så bakte jeg de i ovnen på 200°C i ca 15-20min, og stekte litt torsk til. Veldig godt med rundstykker til 😋😍 Jeg MÅ alltid ha noe brødmat til suppe 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

20231016_143308.thumb.jpg.1668469f0ef9303ad4846aa9f7893dde.jpg

Og så tenkte jeg ut selv at det ville passe med rosmarin og bønner til. Så jeg tok en boks med store hvite bønner (limabønner) og marinerte de i olivenolje og rosmarin(1ts, knust). Og så bakte jeg de i ovnen på 200°C i ca 15-20min, og stekte litt torsk til. Veldig godt med rundstykker til 😋😍 Jeg MÅ alltid ha noe brødmat til suppe 😊

Den ser digg ut, Cassidy Tvillingene må også ha brødmat til supper. Vi pleier å spise enten hvitløksbrød eller hvitløksbagetter til supper.🥣🥣🧄🧄🍞🍞🧄🧄🥖🥖😋😋

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Den ser digg ut, Cassidy Tvillingene må også ha brødmat til supper. Vi pleier å spise enten hvitløksbrød eller hvitløksbagetter til supper.🥣🥣🧄🧄🍞🍞🧄🧄🥖🥖😋😋

Ja hvitløksbrød er digg 😋 Men jeg er også veldig glad i focaccia til tomatsupper og grove rundstykker som jeg baker selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har Potetsuppe med Chili og Bacon i som vår favorittsuppe.🥣🥣🥔🥔🌶️🌶️🥓🥓😋😋

 

Trippelure skrev (21 minutter siden):

Jeg lagde potet og purresuppe med rosmarinmarinerte bønner og stekt torsk til for første gang i høst, og det var utrolig godt 😋🥰

Begge deler høres kjempegodt ut 🧡

Nå ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt, for nå må jeg sove 🥱😴😊

Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

 

Begge deler høres kjempegodt ut 🧡

Nå ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt, for nå må jeg sove 🥱😴😊

God natta Entern 😊 Håper du får sove godt og drømme noe flott, samt en god start på uka i morgen🍀 Hilsner fra valpen og meg 🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...