Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er godt 🥰 jeg er generellt veldig glad i kål. Den kålen jeg liker minst er blomkål. Cassidy Tvillingene er ikke så glade i å tygge blomkål, men vi elsker blomkålsuppe med baconterninger i.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er ikke så glade i å tygge blomkål, men vi elsker blomkålsuppe med baconterninger i.😋😋 Jeg er ikke så veldig glad i blomkålsuppe, men spiser det om jeg får det servert. Jeg liker bedre spinatsuppe med egg 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så veldig glad i blomkålsuppe, men spiser det om jeg får det servert. Jeg liker bedre spinatsuppe med egg 😋 Ja det liker Cassidy Tvillingene også. Vi liker alt fra tomatsuppe. lapskaus. blomkålsuppe, kjøttsuppe. fiskesuppe, tacosuppe, potetsuppe, gulrotsuppe og spinatsuppe og mange flere supper.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja det liker Cassidy Tvillingene også. Vi liker alt fra tomatsuppe. lapskaus. blomkålsuppe, kjøttsuppe. fiskesuppe, tacosuppe, potetsuppe, gulrotsuppe og spinatsuppe og mange flere supper.😋😋 Jeg er også veldig glad i supper 😋 Spesiellt når det er kaldt ute 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg er også veldig glad i supper 😋 Spesiellt når det er kaldt ute 🥰 Og Cassidy Tvillingene liker veldig godt å spise kyllingsuppe med karri når vi har vondt i halsen og når vi er forkjølet. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Jeg er ikke så veldig glad i blomkålsuppe, men spiser det om jeg får det servert. Jeg liker bedre spinatsuppe med egg 😋 Spinatsuppe er favorittsuppen min 💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Entern skrev (5 minutter siden): Spinatsuppe er favorittsuppen min 💚 Cassidy Tvillingene har Potetsuppe med Chili og Bacon i som vår favorittsuppe.🥣🥣🥔🥔🌶️🌶️🥓🥓😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Entern skrev (4 minutter siden): Spinatsuppe er favorittsuppen min 💚 Det er også en av mine favorittsupper, blant flere, har litt problemer med å bare velge 1 favoritt 😊 Og jeg liker rå spinat også, i stedet for salat (som også er godt) 💪Popeye💪 😆 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har Potetsuppe med Chili og Bacon i som vår favorittsuppe.🥣🥣🥔🥔🌶️🌶️🥓🥓😋😋 Jeg lagde potet og purresuppe med rosmarinmarinerte bønner og stekt torsk til for første gang i høst, og det var utrolig godt 😋🥰 Endret 7. januar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er også en av mine favorittsupper, blant flere, har litt problemer med å bare velge 1 favoritt 😊 Og jeg liker rå spinat også, i stedet for salat (som også er godt) 💪Popeye💪 😆 Cassidy Tvillingene liker også godt å lage Tomatsuppe med Chili i.🥣🥣🍅🍅🌶️🌶️😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg lagde potet og purresuppe med rosmarinmarinerte bønner og stekt torsk til for første gang i høst, og det var utrolig godt 😋🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres kjempegodt ut.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også godt å lage Tomatsuppe med Chili i.🥣🥣🍅🍅🌶️🌶️😋😋 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres kjempegodt ut.😋😋🥰🥰 Det var kjempegodt 😋 Jeg liker også å lage tomatsuppe, og søtpotetsuppe og gulrot/appelsinsuppe, maissuppe osvosv Jeg er generellt veødig glad i å lage forskjellige grønnsakssupper😋🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det var kjempegodt 😋 Jeg liker også å lage tomatsuppe, og søtpotetsuppe og gulrot/appelsinsuppe, maissuppe osvosv Jeg er generellt veødig glad i å lage forskjellige grønnsakssupper😋🥰 Cassidy Tvillingene liker veldig godt å ha chili og hvitløk i maten som vi lager.🌶️🌶️🧄🧄😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Og så tenkte jeg ut selv at det ville passe med rosmarin og bønner til. Så jeg tok en boks med store hvite bønner (limabønner) og marinerte de i olivenolje og rosmarin(1ts, knust). Og så bakte jeg de i ovnen på 200°C i ca 15-20min, og stekte litt torsk til. Veldig godt med rundstykker til 😋😍 Jeg MÅ alltid ha noe brødmat til suppe 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Og så tenkte jeg ut selv at det ville passe med rosmarin og bønner til. Så jeg tok en boks med store hvite bønner (limabønner) og marinerte de i olivenolje og rosmarin(1ts, knust). Og så bakte jeg de i ovnen på 200°C i ca 15-20min, og stekte litt torsk til. Veldig godt med rundstykker til 😋😍 Jeg MÅ alltid ha noe brødmat til suppe 😊 Den ser digg ut, Cassidy Tvillingene må også ha brødmat til supper. Vi pleier å spise enten hvitløksbrød eller hvitløksbagetter til supper.🥣🥣🧄🧄🍞🍞🧄🧄🥖🥖😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Den ser digg ut, Cassidy Tvillingene må også ha brødmat til supper. Vi pleier å spise enten hvitløksbrød eller hvitløksbagetter til supper.🥣🥣🧄🧄🍞🍞🧄🧄🥖🥖😋😋 Ja hvitløksbrød er digg 😋 Men jeg er også veldig glad i focaccia til tomatsupper og grove rundstykker som jeg baker selv. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja hvitløksbrød er digg 😋 Men jeg er også veldig glad i focaccia til tomatsupper og grove rundstykker som jeg baker selv. Cassidy Tvillingene baker også rundstykker selv, og vi baker også hvitløksbrød selv.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene har Potetsuppe med Chili og Bacon i som vår favorittsuppe.🥣🥣🥔🥔🌶️🌶️🥓🥓😋😋 Trippelure skrev (21 minutter siden): Jeg lagde potet og purresuppe med rosmarinmarinerte bønner og stekt torsk til for første gang i høst, og det var utrolig godt 😋🥰 Begge deler høres kjempegodt ut 🧡 Nå ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt, for nå må jeg sove 🥱😴😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Entern skrev (Akkurat nå): Begge deler høres kjempegodt ut 🧡 Nå ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt, for nå må jeg sove 🥱😴😊 God natta Entern 😊 Håper du får sove godt og drømme noe flott, samt en god start på uka i morgen🍀 Hilsner fra valpen og meg 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Begge deler høres kjempegodt ut 🧡 Nå ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt, for nå må jeg sove 🥱😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Endret 7. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå