MR SPEED Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi ønsker deg en fin1.søndag i adventskveld.♥️♥️ https://www.vg.no/rampelys/i/Gyea3V/harry-potter-stjernen-rupert-grint-fikk-skattesmell 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember MR SPEED skrev (5 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/Gyea3V/harry-potter-stjernen-rupert-grint-fikk-skattesmell Vi leste det på nettet, vi synes at det er litt av en verden vi lever i. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Vi leste det på nettet, vi synes at det er litt av en verden vi lever i. Ja det er sant 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember MR SPEED skrev (36 minutter siden): Ja det er sant Vi synes at det skumleste i verden, er de gærne mennene som styrer i verden, sånne som Trump, Putin og en rekke andre.😱😱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi synes at det skumleste i verden, er de gærne mennene som styrer i verden, sånne som Trump, Putin og en rekke andre.😱😱 Mens jeg er litt våken…… dritt i de idiotene da tenk på dere 2 viktig Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember MR SPEED skrev (7 minutter siden): Mens jeg er litt våken…… dritt i de idiotene da tenk på dere 2 viktig Tusen Takk, det varmer oss å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, det varmer oss å høre.♥️♥️ Da jeg ser de 2 fra usa å Russland er ikke vært noe i mitt hode for de er vært 1.kr til sammen nei good natt da igjen CC ❤️❤️😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember MR SPEED skrev (15 minutter siden): Da jeg ser de 2 fra usa å Russland er ikke vært noe i mitt hode for de er vært 1.kr til sammen nei good natt da igjen CC ❤️❤️😍😍 Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Heldig gris jeg er….verke toa me er vekk…. Løsna 😊❤️😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember MR SPEED skrev (1 minutt siden): Heldig gris jeg er….verke toa me er vekk…. Løsna 😊❤️😍 Det liker vi å høre, det er fantastiske nyheter.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det liker vi å høre, det er fantastiske nyheter.♥️♥️ https://www.vg.no/rampelys/i/zAx6bq/true-crime-tips-de-beste-dokumentarseriene-paa-vgtv 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember MR SPEED skrev (8 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/zAx6bq/true-crime-tips-de-beste-dokumentarseriene-paa-vgtv Sorry, vi får ikke lest den, for vi har ikke abonnement. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. desember Forfatter Del Skrevet 2. desember Godmorgen alle sammen. Jeg er veldig glad i spesialdokumentarer på vg-tv. Ting en ikke får se andre steder. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Sviskepott skrev (4 timer siden): Godmorgen alle sammen. Jeg er veldig glad i spesialdokumentarer på vg-tv. Ting en ikke får se andre steder. Tusen Takk, vi ønsker deg en finmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember MR SPEED skrev (1 time siden): Flotte bilder, og vi ønsker deg en finmandagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Jule kaker CC 😇 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember MR SPEED skrev (46 minutter siden): Jule kaker CC 😇 Vi ønsker deg en fintirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå