Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Nam Nam nå ble vi snopesyke.😋😋

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )CC tar deres parti der Jeg er det 110% snopp syk etter sjokolade CC 🥰🥰🥰…… tenk å spise opp 4 til 5 STORE 200 grams melkesjokolade er 800.gram til 1 kilo skjokolade på en natt da 😋😋😍😍😘😘❤️❤️😊😊

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

CC tar deres parti der Jeg er det 110% snopp syk etter sjokolade CC 🥰🥰🥰…… tenk å spise opp 4 til 5 melkesjokolade på en natt da 😋😋😍😍😘😘❤️❤️😊😊

Vi spiste opp hver vår twistpose på en natt en gang, men da ble vi kvalme kan vi love deg.🤢🤢🤮🤮🤣🤣

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Vi spiste opp hver vår twistpose på en natt en gang, men da ble vi kvalme kan vi love deg.🤢🤢🤮🤮🤣🤣

Jeg trur det er koffein i skjokoladen som gjør det dere er avhengig å da twist pose null problem her 300gram twist måtte mere kjøpte den på Oda 1.5 kilo twist namn 

IMG_1482.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (7 minutter siden):

Må dessverre logga av…… må opp klokka 06:00 ODA kommer da i morgen så CC er dere snop syke si i fra noen bilder her til SNOP SYKE CC

IMG_1490.jpeg

IMG_1489.jpeg

IMG_1488.jpeg

IMG_1485.jpeg

IMG_1482.jpeg

MR SPEED skrev (16 minutter siden):

Jeg trur det er koffein i skjokoladen som gjør det dere er avhengig å da twist pose null problem her 300gram twist måtte mere kjøpte den på Oda 1.5 kilo twist namn 

IMG_1482.jpeg

Vi har planer om å kjøpe både Twist og Dumle til jul.😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...