MR SPEED Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Cola å kylling jalfresi nå 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ser godt ut og håper det smaker for deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (Akkurat nå): Ser godt ut og håper det smaker for deg. Du frista meg i sted 🥰❤️😍😃 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ååååå....ser godt ut alt sammen, men min favoritt er appelsinsjokoladen, selv om den er litt dyr etter hvert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (21 minutter siden): Ååååå....ser godt ut alt sammen, men min favoritt er appelsinsjokoladen, selv om den er litt dyr etter hvert. Så det 😍❤️🥰😃 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 45 minutter siden Forfatter Del Skrevet 45 minutter siden Vi sitter i et samfunn som sakte blir dyrere for alle varer...og vi blir jo med og betaler det det koster, men hvor galt kan det bli? Hundre kroner for en liten troika? Eller verre? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 33 minutter siden Del Skrevet 33 minutter siden (endret) Sviskepott skrev (11 minutter siden): Vi sitter i et samfunn som sakte blir dyrere for alle varer...og vi blir jo med og betaler det det koster, men hvor galt kan det bli? Hundre kroner for en liten troika? Eller verre? Her tilbud på troika @Sviskepott På oda Endret 33 minutter siden av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30 minutter siden Forfatter Del Skrevet 30 minutter siden Åhh... I love It! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå