Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (4 minutter siden):

 

Søndag er den store ostesmørbrøddagen for forumhuer 😆🥰

Ja, jeg elsker det og ost generellt. Men det er litt mer styr enn ostesmørbrød når jeg er er slapp på en søndag 😅 Og så fant jeg en ny oppskrift i natt som jeg har lyst til å prøve, men jeg har ikke alle ingrediensene, så venter med det til jeg har fått handlet. 

Søndag er den offisielle ostesmørbrøddagen og ostesmørbrødgjengendagen 😀😆

Da er det nok like bra med ostesmørbrød i dag 😊 men lykke til med den nye oppskriften 😀👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (3 minutter siden):

Søndag er den offisielle ostesmørbrøddagen og ostesmørbrødgjengendagen 😀😆

Da er det nok like bra med ostesmørbrød i dag 😊 men lykke til med den nye oppskriften 😀👍

Tusen takk 😃 Hvis den er god, kan jeg dele den med deg. Den er visst ekstra proteinrik og sunn 🤔😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

 

Nå er Enighetsgjengen også blitt Ostesmørbrødgjengen 😊😆🧡

Enig 😊😊☺️☺️

 

Trippelure skrev (57 minutter siden):

 

Søndag er den store ostesmørbrøddagen for forumhuer 😆🥰

Ja, jeg elsker det og ost generellt. Men det er litt mer styr enn ostesmørbrød når jeg er er slapp på en søndag 😅 Og så fant jeg en ny oppskrift i natt som jeg har lyst til å prøve, men jeg har ikke alle ingrediensene, så venter med det til jeg har fått handlet. 

Cassidy Tvillingene bare elsker ostesmørbrød.😋😋

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (10 minutter siden):

Jeg og, det har jeg alltid gjort 😊😊☺️☺️

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Samme her, Cassidy Tvillingene har elsket ostesmørbrød helt fra vi var barn.:yes::yes:

Jeg også, det er så godt og enkelt å lage 😋 Valpen min ville gjerne smake, men han får ikke lov! Han har fått prøve ostegodbiter før og han blir bare løs i magen av det... 😮‍💨 Men han fikk tørket fisk istedet, og han liker egentlig det bedre. Og så mistet han nettopp den ene hjørnetanna si nede, som jeg tok før han fikk spist den opp 🥳🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

 

Jeg også, det er så godt og enkelt å lage 😋 Valpen min ville gjerne smake, men han får ikke lov! Han har fått prøve ostegodbiter før og han blir bare løs i magen av det... 😮‍💨 Men han fikk tørket fisk istedet, og han liker egentlig det bedre. Og så mistet han nettopp den ene hjørnetanna si nede, som jeg tok før han fikk spist den opp 🥳🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at dere koser dere.🥰🥰🐶🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at dere koser dere.🥰🥰🐶🐶

Jeg elsker å kose meg, og det ser ut som om valpen min blir en skikkelig kosehund, noe jeg liker og syns passer bra 🐶🥰 Og så liker jeg at andre koser seg og har det bra også 😃 Og det er koselig at alle har kost seg med deilig ostesmørbrød i dag 😋🥳🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker å kose meg, og det ser ut som om valpen min blir en skikkelig kosehund, noe jeg liker og syns passer bra 🐶🥰 Og så liker jeg at andre koser seg og har det bra også 😃 Og det er koselig at alle har kost seg med deilig ostesmørbrød i dag 😋🥳🥰

Cassidy Tvillingene pleier å ha fleskepannekaker til middag og ostesmørbrød til kveldsmat på søndager.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Ja og så har Cassidy Tvillingene egg & bacon til frokost hver lørdag og søndag Pluss alle de 5 dagene i påskehelgen pluss Lillejulaften og 2.juledag.:yes::yes:

Der høres også ut som en fin tradisjon 🥰 Jeg har nesten ingen mat-tradisjoner lenger, bortsett fra lussekatter, julekaker og risengrynsgrøt før jul og rømmegrøt i jula. Og så må jeg lage marsipan til påske. Det er så mye god og spennende mat å lage og jeg har fått dilla på å lage nye ting hele tiden 😋☺️ Jeg var ikke sånn da jeg var yngre, da ville jeg helst spise det samme hele tiden 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Der høres også ut som en fin tradisjon 🥰 Jeg har nesten ingen mat-tradisjoner lenger, bortsett fra lussekatter, julekaker og risengrynsgrøt før jul og rømmegrøt i jula. Og så må jeg lage marsipan til påske. Det er så mye god og spennende mat å lage og jeg har fått dilla på å lage nye ting hele tiden 😋☺️ Jeg var ikke sånn da jeg var yngre, da ville jeg helst spise det samme hele tiden 🤣

Cassidy Tvillingene er ikke så altfor glade i julemat, vi spiser oftest burgere med pommes eller rullekebab i julen.🤣🤣🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er ikke så altfor glade i julemat, vi spiser oftest burgere med pommes eller rullekebab i julen.🤣🤣🥰🥰

Jeg er heller ikke så glad i tradisjonell julemat, bortsett fra rørte tyttebær, surkål og kålrabistappe. Men jeg er veldig glad i å lage mat og syns det er gøy å prøve å lage nye ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...