Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Er dere 3 trøtte nå nei sier….  jeg må pokker opp klokka 08:00 til 08:30 jeg må kjøpe lys rør å noe til da……måtte vente etter angsten var over plutselig ble dritt trøtt på dagen sove godt da nå lys men sitter jeg her vanskelig å stå opp klokka 08:00 til 08:30 ligger jeg kan hende sovner da må sove oxo vet dere 😃😃🥰🥰❤️❤️😍😍

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Maskinfører

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Er dere 3 trøtte nå nei sier….  jeg må pokker opp klokka 08:00 til 08:30 jeg må kjøpe lys rør å noe til da……måtte vente etter angsten var over plutselig ble dritt trøtt på dagen sove godt da nå lys men sitter jeg her vanskelig å stå opp klokka 08:00 til 08:30 ligger jeg kan hende sovner da må sove oxo vet dere 😃😃🥰🥰❤️❤️😍😍

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Maskinfører

Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få nattbesøk av deg her inne.♥️♥️

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Er dere 3 trøtte nå nei sier….  jeg må pokker opp klokka 08:00 til 08:30 jeg må kjøpe lys rør å noe til da……måtte vente etter angsten var over plutselig ble dritt trøtt på dagen sove godt da nå lys men sitter jeg her vanskelig å stå opp klokka 08:00 til 08:30 ligger jeg kan hende sovner da må sove oxo vet dere 😃😃🥰🥰❤️❤️😍😍

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Maskinfører

Itte trøtt nei 😀😀😀🥰🥰🥰❤️❤️❤️😻😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (På 21.10.2024 den 5:23 PM):

@Sviskepott @Sviskepott 😀😀👍👍

Mhm...for jeg er egentlig livredd for å gå i spagaten der ute i det glatte som kommer, at jeg sikrer meg på alle vis. Akkurat som nå i denne tiden har jeg reflekser over alt. Små dingser som jeg har på jakker, rundt ankler og har til og med kjøpt meg en sid jakke med masse reflex på, pluss strikket lue med reflekstråd i seg, så jeg syns jeg har gjort mitt der...og tenker på min ville ungdom da det var kult å være sortkledd i høstmørket; ingen kunne se meg. Nei, nettopp...og det kunne ha gått veldig galt, for biler kommer fort de. Godt jeg har blitt litt eldre og en del klokere.

God ny dag til deg og de hyggelige som kommer innom tråden etter hvert. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (30 minutter siden):

Mhm...for jeg er egentlig livredd for å gå i spagaten der ute i det glatte som kommer, at jeg sikrer meg på alle vis. Akkurat som nå i denne tiden har jeg reflekser over alt. Små dingser som jeg har på jakker, rundt ankler og har til og med kjøpt meg en sid jakke med masse reflex på, pluss strikket lue med reflekstråd i seg, så jeg syns jeg har gjort mitt der...og tenker på min ville ungdom da det var kult å være sortkledd i høstmørket; ingen kunne se meg. Nei, nettopp...og det kunne ha gått veldig galt, for biler kommer fort de. Godt jeg har blitt litt eldre og en del klokere.

God ny dag til deg og de hyggelige som kommer innom tråden etter hvert. :) 

Ja det var en vill ungdom 😉 god ny dag til deg også @Sviskepott 😀😉😻😻😀😀

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (58 minutter siden):

Mhm...for jeg er egentlig livredd for å gå i spagaten der ute i det glatte som kommer, at jeg sikrer meg på alle vis. Akkurat som nå i denne tiden har jeg reflekser over alt. Små dingser som jeg har på jakker, rundt ankler og har til og med kjøpt meg en sid jakke med masse reflex på, pluss strikket lue med reflekstråd i seg, så jeg syns jeg har gjort mitt der...og tenker på min ville ungdom da det var kult å være sortkledd i høstmørket; ingen kunne se meg. Nei, nettopp...og det kunne ha gått veldig galt, for biler kommer fort de. Godt jeg har blitt litt eldre og en del klokere.

God ny dag til deg og de hyggelige som kommer innom tråden etter hvert. :) 

 

Maskinfører skrev (28 minutter siden):

Ja 😉😉

 

Maskinfører skrev (26 minutter siden):

Ja det var en vill ungdom 😉 god ny dag til deg også @Sviskepott 😀😉😻😻😀😀

 

Sviskepott skrev (23 minutter siden):

Det er jo litt bra at en har gjort sin ville ungdom unna som unge, ellers hadde en måttet ta det i dag
og det hadde jeg ikke hatt krefter til. Jeg tror jeg har blitt voksen. :) Bra! 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en fingodoktobernatt.♥️♥️

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (11 timer siden):

Mhm...for jeg er egentlig livredd for å gå i spagaten der ute i det glatte som kommer, at jeg sikrer meg på alle vis. Akkurat som nå i denne tiden har jeg reflekser over alt. Små dingser som jeg har på jakker, rundt ankler og har til og med kjøpt meg en sid jakke med masse reflex på, pluss strikket lue med reflekstråd i seg, så jeg syns jeg har gjort mitt der...og tenker på min ville ungdom da det var kult å være sortkledd i høstmørket; ingen kunne se meg. Nei, nettopp...og det kunne ha gått veldig galt, for biler kommer fort de. Godt jeg har blitt litt eldre og en del klokere.

God ny dag til deg og de hyggelige som kommer innom tråden etter hvert. :) 

Piggsko  bra på glatta har 2 par her de er bra på is glatt føre søk på piggsko på Google hvis du ikke liker butiken eller skone da 🫶

Endret av MR SPEED
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...