Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Gomorn Siden det ikke har blitt dag enda, slenger jeg inn denne på overtid 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Jeg er glad for at jeg ikke er svensk. Da hadde jeg ikke vært her. 🙄 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Sviskepott skrev (33 minutter siden): Jeg er glad for at jeg ikke er svensk. Da hadde jeg ikke vært her. 🙄 Aldri si never, du kunne snublet over forumet Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Konde jag hatt "snoblat" øver fårumet? Hvad seijer du? 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Sviskepott skrev (1 time siden): Konde jag hatt "snoblat" øver fårumet? Hvad seijer du? 😂 N-4K0 skrev (1 time siden): Aldri si never, du kunne snublet over forumet Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg er glad for at jeg ikke er svensk. Da hadde jeg ikke vært her. 🙄 N-4K0 skrev (5 timer siden): Gomorn Siden det ikke har blitt dag enda, slenger jeg inn denne på overtid Cassidy Tvillingene digger den sangen, og vi ønsker dere en finfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Sviskepott skrev (2 timer siden): Konde jag hatt "snoblat" øver fårumet? Hvad seijer du? 😂 Va fan säger du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober N-4K0 skrev (5 timer siden): Va fan säger du? Cassidy Tvillingene ønsker deg og dine en fin og god helg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Omvendt, baklengs og oppned god/dog lørdag/gadrøl Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober N-4K0 skrev (14 minutter siden): Omvendt, baklengs og oppned god/dog lørdag/gadrøl Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Drømte om jeg få autografene til ROLLING STONS til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de var med iGJEN i min drøm men fikk ikke autografene da til CC I DRØMEN da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober MR SPEED skrev (2 timer siden): Drømte om jeg få autografene til ROLLING STONS til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de var med iGJEN i min drøm men fikk ikke autografene da til CC I DRØMEN da Cassidy Tvillingene hadde likt godt å få autografene til Mick & Keith.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene hadde likt godt å få autografene til Mick & Keith.♥️♥️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ THE DEMON 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober MR SPEED skrev (4 timer siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ THE DEMON Cassidy Tvillingene Digger Gene Simmons.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Godmorgen. Hadde det blitt morsomt hvis alle laget sin egen påtegnede maske og gikk rundt med i hverdagen? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober GOOD morgen alle her 😁😁😁😁 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Gooden mornings Sviskepott skrev (1 time siden): Godmorgen. Hadde det blitt morsomt hvis alle laget sin egen påtegnede maske og gikk rundt med i hverdagen? Morsomt, tja, for de som liker sånt 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Kanskje en ikke helt vet før en har gjort det, som med en del andre ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå