Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja ☹️☹️ Regn og tristhet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker at det er aktivitet her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Jeg sto opp og er litt aktiv i natten jeg også. Hei. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Sviskepott skrev (5 minutter siden): Jeg sto opp og er litt aktiv i natten jeg også. Hei. Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Det er hyggelig å få besøke dere og alle sammen...blir nesten som å besøke hjemme hos folk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Sviskepott skrev (2 minutter siden): Det er hyggelig å få besøke dere og alle sammen...blir nesten som å besøke hjemme hos folk. Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Nå får jeg gi søvn et forsøk til. Snakkes senere. Ha en god natt/morgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg sto opp og er litt aktiv i natten jeg også. Hei. GOOD morgen fløtepus ❤️👉😁å RESTA av gjengen GOOD morgen @Sviskepott 😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Godmorgen til superbyggeren. Håper du får en bra dag i dag. Jeg vil deg vel. *klem* Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene liker at det er aktivitet her inne.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (3 timer siden): Har heldigvis ikke ødelagt en gravemaskin. Det er bra 😀 hvem ødela det ? ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (3 timer siden): Regn og tristhet. Ja ☹️ ☹️ ⛈️⛈️⛅🌦️🌦️🌧️🌧️🌨️🌨️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Sviskepott skrev (3 timer siden): Godmorgen til superbyggeren. Håper du får en bra dag i dag. Jeg vil deg vel. *klem* Morn morn gikk HELP tom for cola humre humre fant boks å glass 1.5 cola nå åsen jeg har det topp nå 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (6 timer siden): Regn og tristhet. Synes ikke det er trist da det regner da 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja ☹️ ☹️ ⛈️⛈️⛅🌦️🌦️🌧️🌧️🌨️🌨️ Hva er trist med det da 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Sviskepott skrev (7 timer siden): Nå får jeg gi søvn et forsøk til. Snakkes senere. Ha en god natt/morgen. MR SPEED skrev (7 timer siden): GOOD morgen fløtepus ❤️👉😁å RESTA av gjengen GOOD morgen @Sviskepott 😁 Sviskepott skrev (6 timer siden): Godmorgen til superbyggeren. Håper du får en bra dag i dag. Jeg vil deg vel. *klem* Maskinfører skrev (6 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (6 timer siden): Det er bra 😀 hvem ødela det ? ☹️ Maskinfører skrev (6 timer siden): Ja ☹️ ☹️ ⛈️⛈️⛅🌦️🌦️🌧️🌧️🌨️🌨️ MR SPEED skrev (3 timer siden): Morn morn gikk HELP tom for cola humre humre fant boks å glass 1.5 cola nå åsen jeg har det topp nå 😁 MR SPEED skrev (2 timer siden): Synes ikke det er trist da det regner da 😁 MR SPEED skrev (2 timer siden): Hva er trist med det da 😁 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdag.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (4 timer siden): Hva er trist med det da 😁 Liker sol 🌞 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september (endret) Endret 24. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå