Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september (endret) Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Endret 20. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Dusj, nå kommer jeg. 🚿🚿 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september (endret) Cassidy Tvillingene sier tannpuss her kommer vi.🦷🦷🖌️🖌️ Endret 20. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier tannpuss her kommer vi.🦷🦷🖌️🖌️ CC pusser tennene sine med malepensler nå. 🥴🥴🥴🤪😜😝 Jeg gjorde det før jeg dusjet. 🪥🦷 Og nå kommer kroppen min til og glede seg for og dra til Drømmeland. 🥱💤🥱😴😴💤💤😴🥱 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Fredag...HER kommer JEG! Ha en bra dag alle sammen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): CC pusser tennene sine med malepensler nå. 🥴🥴🥴🤪😜😝 Jeg gjorde det før jeg dusjet. 🪥🦷 Og nå kommer kroppen min til og glede seg for og dra til Drømmeland. 🥱💤🥱😴😴💤💤😴🥱 Cassidy Tvillingene brukte de emojiene som vi synes lignet mest på tannbørster.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): CC pusser tennene sine med malepensler nå. 🥴🥴🥴🤪😜😝 Jeg gjorde det før jeg dusjet. 🪥🦷 Og nå kommer kroppen min til og glede seg for og dra til Drømmeland. 🥱💤🥱😴😴💤💤😴🥱 Sviskepott skrev (2 timer siden): Fredag...HER kommer JEG! Ha en bra dag alle sammen. MR SPEED skrev (1 time siden): Topp helg nå Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Jeg er litt glad for at det med "helg" er nesten like stort som julaften...og så dukker den opp 52 ganger i året... det er jammen et lite tjohei og en dans verd. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene brukte de emojiene som vi synes lignet mest på tannbørster.😉😉 👍 Og jeg fant tannbørsten. 🪥🪥 Endret 20. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Er du dere glad i bananer da leser du dere videre da ikke la være trykk da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): 👍 Og jeg fant tannbørsten. 🪥🪥 Cassidy Tvillingene synes at det ser mer ut som to små firkanter enn en tannbørster.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg er litt glad for at det med "helg" er nesten like stort som julaften...og så dukker den opp 52 ganger i året... det er jammen et lite tjohei og en dans verd. Cassidy Tvillingene sier oss helt enige med deg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Er du dere glad i bananer da leser du dere videre da ikke la være trykk da Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig skummelt.🍌🍌😱😱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det ser mer ut som to små firkanter enn en tannbørster.😉😉 Oki, hvis det er oppreist rektangler. Hvis så, da støtter tydeligvis ikke pc'en deres den emojien. 🤔 Endret 20. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Oki, hvis det er dette dere ser oppreist rektangler. Hvis så, da støtter tydeligvis ikke pc'en deres den emojien. 🤔 Jepp, Cassidy Tvillingene ser bare to små hvite rektangler på de emojiene som skal være tannbørster. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september GOOD morgen alle syv sovere å ikke syv. Sovere Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Fra meg også. En iskremglad lørdag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Hei @Sviskepott is i dag blir tikka til frokost etter på da ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå