Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) mange PUZZLE brikker er det i siste puzzle spillet deres CC Jepp, Cassidy Tvillingene hadde 1000 brikker i det siste puslespillet vi puslet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Jepp, Cassidy Tvillingene hadde 1000 brikker i det siste puslespillet vi puslet. Glemt det mange pusle spill har dere på vegen nå hvem er det på veggen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (6 minutter siden): Glemt det mange pusle spill har dere på vegen nå hvem er det på veggen Cassidy Tvillingene har puslespillene fra to år siden på veggen nå, for i fjor ble det ikke puslespillmaraton på oss. men vi har planer om å pusle i år, så da kommer de puslespillene opp på veggen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se pm dere 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september MR SPEED skrev (53 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se pm dere 😁 Cassidy Tvillingene har sjekket PM, det er kule Legobilder du sendte oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. september Forfatter Del Skrevet 18. september Jeg leter etter et pc-spill hvor jeg kan lære om byer, land etc og kanskje er det et spill med poeng, men finnes det noe sånn gratis på nett? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Sviskepott skrev (48 minutter siden): Jeg leter etter et pc-spill hvor jeg kan lære om byer, land etc og kanskje er det et spill med poeng, men finnes det noe sånn gratis på nett? Prøve steam men der må du ha en bruker exe @Sviskepott som navn du må logge der mere sikkert 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september @Sviskepott https://store.steampowered.com se der søk å lage deg en bruker Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. september Forfatter Del Skrevet 18. september Takk, skal du ha, men jeg lurer jo på om det finnes eksakt det jeg vil ha...eller om det bare er omfattende store spill av alle andre slag? Har du bruker der selv? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Sviskepott skrev (1 minutt siden): Takk, skal du ha, men jeg lurer jo på om det finnes eksakt det jeg vil ha...eller om det bare er omfattende store spill av alle andre slag? Har du bruker der selv? Vet ikke har nesten sluttet å spille…. Jeg spiller litt da å da ellers får angst av spill å spilling da 😢 trykk txt i bilde 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Sviskepott skrev (5 minutter siden): Takk, skal du ha, men jeg lurer jo på om det finnes eksakt det jeg vil ha...eller om det bare er omfattende store spill av alle andre slag? Har du bruker der selv? Ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finonsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september THE KING OF rock and ROLL Are elvis ARON Presley TCB hill Billy CAT ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september MR SPEED skrev (4 timer siden): THE KING OF rock and ROLL Are elvis ARON Presley TCB hill Billy CAT ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene bare megadigger alle de Elvis sangene der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september MR SPEED skrev (8 timer siden): Takk takk CC ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå