MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Sviskepott skrev (1 minutt siden): Nei, jeg så det. Kaller alt sånn for sukkertøy jeg. Sukker eller ikke. Så lenge det smaker godt er det...godt! Du får kjøpt de hos ODA da 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. september Forfatter Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): Du får kjøpt de hos ODA da Takker for tips, hyggelige kar. Har ikke sett dem før. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Sviskepott skrev (1 time siden): Takker for tips, hyggelige kar. Har ikke sett dem før. Jordebær litt sure karamell er litt salte cola er sure men gode er glad i cola da ❤️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. september Forfatter Del Skrevet 17. september Skal bestille de neste gang jeg kjøper fra ODA. Må testet hvis du sier at de er gode. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september (endret) MR SPEED skrev (8 timer siden): Dadlene var ok da gode for det bedre Trudde testa nå litt mere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene synes at de der ser skikkelig Digg ut.😋😋 Sviskepott skrev (8 timer siden): Nå fikk jeg lyst på sånn sukkergodteri. MR SPEED skrev (8 timer siden): Er ikke sukker i de ❤️ Sviskepott skrev (8 timer siden): Nei, jeg så det. Kaller alt sånn for sukkertøy jeg. Sukker eller ikke. Så lenge det smaker godt er det...godt! Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdag.♥️♥️ Endret 17. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at de der ser skikkelig Digg ut.😋😋 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdag.♥️♥️ Tirsdag mener dere CC ❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (1 time siden): Tirsdag mener dere CC ❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰 Jepp det gikk litt fort i svingene for Cassidy Tvillingene, nå har vi fikset det.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september N-4K0 skrev (6 minutter siden): God kveld Cassidy Tvillingene ønsker deg og dine en godtirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (9 minutter siden): @Kassettspiller Cassidy Tvillingene synes at dette bildet er kult.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette bildet er kult.😎😎🥰🥰 Dere vet hva det er Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (9 minutter siden): Dere vet hva det er Ja Cassidy Tvillingene vet at det er et spill.🎮🎮🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vet at det er et spill.🎮🎮🥰🥰 Ja er et VR SPILL TIL PSVR2 fikk det med gratis da jeg kjøpte psvr preordra vr head settet Endret 17. september av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ja er et VR SPILL TIL PSVR2 fikk det med gratis da jeg kjøpte psvr preordra vr head settet OK, Cassidy Tvillingene forstår, er det et bra spill??🤔🤔🎮🎮🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): OK, Cassidy Tvillingene forstår, er det et bra spill??🤔🤔🎮🎮🥰🥰 Ja topp spill styre greine kontrollerende er bånd er andre vr spill har som er bedre å har bedre styring da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ja topp spill styre greine kontrollerende er bånd er andre vr spill har som er bedre å har bedre styring da Cassidy Tvillingene gjetter at du var i fyr og flammer når du spilte det spillet.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du var i fyr og flammer når du spilte det spillet.🥰🥰 Var sliten jo dere har rett litt måtte slutte hadde vont i henda da 😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Var sliten jo dere har rett litt måtte slutte hadde vont i henda da 😢 OK, Cassidy Tvillingene forstår, det er herk å få vondt i hendene når man holder på med hobbyene våre, vi har også opplevd det når vi pusler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) mange PUZZLE brikker er det i siste puzzle spillet deres CC 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå