Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en fintorsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Har hørt mye på grease musikk i det siste ja vær dag opp til 3 til 4 ganger pr video eller mere å att vurderer kjøpe grease 1 å se GRESE 1 GREASE 2 på via play å ønsker at at GREASE 3 var da topp filmer ❤️❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (6 minutter siden): Har hørt mye på grease musikk i det siste ja vær dag opp til 3 til 4 ganger pr video eller mere å att vurderer kjøpe grease 1 å se GRESE 1 GREASE 2 på via play å ønsker at at GREASE 3 var da topp filmer ❤️❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott Cassidy Tvillingene synes at dette er 3 knallbrasanger.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er 3 knallbrasanger.♥️♥️ Er på andre gang nå 👍👍🥰🥰❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (8 minutter siden): Er på andre gang nå 👍👍🥰🥰❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker at det er helt lov å høre på bra musikk om og om igjen.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at det er helt lov å høre på bra musikk om og om igjen.♥️♥️ Den videoen har jeg hørt så mye på att jeg har kommet ut av tellinga vet ikke mange ganger hørt bare sier GREAT BALS OF FIRE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (1 time siden): Den videoen har jeg hørt så mye på att jeg har kommet ut av tellinga vet ikke mange ganger hørt bare sier GREAT BALS OF FIRE Cassidy Tvillingene bare Digger Terry Miles.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Digg bart da 🥰🥰🥰DT @TheDarkSycamore - SCM https://www.dagbladet.no/nyheter/slaktes-av-sine-egne-skadelig/81930366 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Alle er velkomne i denne tråden, nesten uansett hvordan de ser ut og hva slags musikk de spiller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Sviskepott skrev (47 minutter siden): Alle er velkomne i denne tråden, nesten uansett hvordan de ser ut og hva slags musikk de spiller. SVISKA for tell meg musikk du liker skal gi innfor hva rocke band norske svenske engelske amerikanske grupper jeg liker allt kommer hit 😁😁 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Bortsett fra danseband, tradjazz og kristenmusikk...så liker jeg alt mulig. 60 og 70-tallet veldig godt, men det finnes mye fint der ute. Glad for at vi har tilgang på nett. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Rock; hardt og mørk musikk fra alle de andre tidene også, inkludert nåtid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Min musikk er grupper NR 1 KISS Å RESTEN HER Abba acdc ace Frehley Aerosmith THE Beach Boys THE BESTLES BIG joe turner big MAMA thorn muddy waters Bo diddley chuck berry Children OF bodom cinderella Cliff Richard DDE DEATH DEEP PURPLE def leppard doctor ross dolly parton GREASE DOWSTER vagabond dowster zensation DUMDUM Boys vazelina bilopphøggers eldar vågan Elf ELVIS ANRON PRESLEY THE KING OF ROCK AND ROLL TCB gene simmons gunes N roses GYLLENDE TIDER IRON maiden Jerry lee lewis Jokke & valentinnerene little Richard Led ZEPPLIN leo Ladyva Metallica MØTLEY crue nico brima terry miles Prima væra poison REDDY teddy Roy Orbison fats domio Stray cats sweet tnt twister SISTER Suzi quatro Van hailen Vilage people the who zz top Wenke Myhre Noe jeg liker @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september ☹️ glemte ROLLING STONES 👍👍👍👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september MR SPEED skrev (5 timer siden): I SAY I WANNA ROCK Cassidy Tvillingene Megadigger Twisted Sister & Dee Snider.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) back to THE scool 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå