MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar GOOD natt alle husk gå riktig GOOD natt 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nei, nå går det rundt for Speed, han har fått for mye strøm 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker godt countrymusikk også.🥰🥰 Ja, jeg liker også det og bluegrass. Digger bluegrass 😃🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar God natta @MR SPEED 😃 håper du får sove godt og drømme noe flott.... om lego, med AC/DC som soundtrack til drømmene 🍀🤘😎🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja, jeg liker også det og bluegrass. Digger bluegrass 😃🥰 Cassidy Tvillingene Digger også Honky Tonk, Bluegrass og Hillbilly musikk.😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (21 minutter siden): GOOD natt alle husk gå riktig GOOD natt Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger også Honky Tonk, Bluegrass og Hillbilly musikk.😍😍🤩🤩 Ja, jeg også 🤩🥰 Og jeg elsker Beethoven og noe operaaaaA også 😁😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): Ja, jeg også 🤩🥰 Og jeg elsker Beethoven og noe operaaaaA også 😁😍 Cassidy Tvillingene kan høre på klassisk musikk men det er ikke helt vår type musikk, men vi har dessverre ikke sansen for opera.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan høre på klassisk musikk men det er ikke helt vår type musikk, men vi har dessverre ikke sansen for opera.😊😊☺️☺️ Dere burde høre Beethovens 7 symfoni, den er veldig bra! Digger den 🥰 Der er masse opera jeg ikke liker. Det er grusomt å høre på hvis de som synger ikke har bra nok stemme, teknikk og innlevelse. Da blir det skikkelig øremord 😱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Dere burde høre Beethovens 7 symfoni, den er veldig bra! Digger den 🥰 Der er masse opera jeg ikke liker. Det er grusomt å høre på hvis de som synger ikke har bra nok stemme, teknikk og innlevelse. Da blir det skikkelig øremord 😱 Cassidy Tvillingene synes dessverre at klassiskmusikk blir for fort kjedelig å høre på. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes dessverre at klassiskmusikk blir for fort kjedelig å høre på. Det er derfor jeg digger Beethoven, han er rockestjerna i klassisk musikk 😎 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er derfor jeg digger Beethoven, han er rockestjerna i klassisk musikk 😎 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi sier som Chuck Berry: Roll Over Beethoven.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi sier som Chuck Berry: Roll Over Beethoven.😉😉 Ja men grunnen til det er jo at Beethoven var 1800tallets musikalske gærning 🤪 alle tider har sine gærninger som driver ting fremover. Og når rock'n'roll kom måtte han roll over for noen som var enda gærnere. Det er det jeg elsker med musikk, å høre utviklingen og at den andre er inspirert av den ene osv osv. Og derfor jeg liker omtrent alt, så lenge det er bra 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja men grunnen til det er jo at Beethoven var 1800tallets musikalske gærning 🤪 alle tider har sine gærninger som driver ting fremover. Og når rock'n'roll kom måtte han roll over for noen som var enda gærnere. Det er det jeg elsker med musikk, å høre utviklingen og at den andre er inspirert av den ene osv osv. Og derfor jeg liker omtrent alt, så lenge det er bra 🥰 Cassidy Tvillingene liker også bra musikk fra mange forskjellige musikksjangere, og vi liker godt både Chuck Berry sin originalversjon av Roll Over Beethoven, og The Beatles med George Harrison sin coverversjon av Roll Over Beethoven.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker også bra musikk fra mange forskjellige musikksjangere, og vi liker godt både Chuck Berry sin originalversjon av Roll Over Beethoven, og The Beatles med George Harrison sin coverversjon av Roll Over Beethoven.🥰🥰 Ja jeg digger også begge versjonene 🥰 Jeg liker å ha spillelister med orginal versjon og så coverversjoner i kronologisk rekkefølge. Og jeg elsker mash-ups, kule samples osv. Her er en kul mash-up med Beethoven og Chemical Brothers Galvanize 🤩 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja jeg digger også begge versjonene 🥰 Jeg liker å ha spillelister med orginal versjon og så coverversjoner i kronologisk rekkefølge. Og jeg elsker mash-ups, kule samples osv. Her er en kul mash-up med Beethoven og Chemical Brothers Galvanize 🤩 Cassidy Tvillingene er glade for at det finnes så mye bra musikk vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Nei, nå går det rundt for Speed, han har fått for mye strøm Ja har gjort fra 1970 da jeg ble født da 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ja har gjort fra 1970 da jeg ble født da 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Cassidy Tvillingene visste hvilket år du er født i at det er 1970. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at det finnes så mye bra musikk vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Ja det gjør jeg også 🥰 Og alle er inspirert av noen som var før de osv, så alt henger sammen på en måte og jeg syns det er gøy å høre på. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det gjør jeg også 🥰 Og alle er inspirert av noen som var før de osv, så alt henger sammen på en måte og jeg syns det er gøy å høre på. Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå