N-4K0 Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september (endret) Jeg måtte bare ha litt hvitløksnadder i gårkveld, og nå på formiddagen går det i Litago jordbær og Troika 😋 God søndag også, forresten Endret 8. september av N-4K0 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg måtte bare ha litt hvitløksnadder i gårkveld, og nå på formiddagen går det i Litago jordbær og Troika 😋 God søndag også, forresten GOOD søndag med ACDC 2 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september https://www.vg.no/forbruker/i/mPK2Rl/da-halvor-15-skjoet-sin-foerste-bukk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september MR SPEED skrev (21 minutter siden): https://www.vg.no/forbruker/i/mPK2Rl/da-halvor-15-skjoet-sin-foerste-bukk MR SPEED skrev (55 minutter siden): GOOD søndag med ACDC N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg måtte bare ha litt hvitløksnadder i gårkveld, og nå på formiddagen går det i Litago jordbær og Troika 😋 God søndag også, forresten Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Trippelure skrev (På 20.6.2024 den 10:29 PM): Alle 3 er nammenam 😋 Men de er ikke vanlig brus. Det er ekte fruktjuice med kullsyrevann og bittelitt sukker. Så de smaker ikke så søtt som vanlig brus, men er veldig forfriskende. Jeg er jo ikke så glad i vanlig brus siden jeg føler at jeg har sukkerbelegg i hele kjeften når jeg drikker brus, så dan pellegrino er perfekt for meg. Men anbefaler alle å teste de, de er jo sunnere enn vanlig brus som er full av sukker eller kunstig søtning og kunstige aromaer og E-stoffer 😃 Håper du føler deg bedre snart @MR SPEED , Alfred og jeg sender gode ønsker og klemmer din vei 🍀☘️🤩🐶🥰 Hva er dette ? 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finseptembernatt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Våken @Sviskepott ? 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Cassidy Tvillingene håper at alle sammen får en finseptemberdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september Det er overskyet og bittelitt småkjølig, eller ikke varmt i alle fall, så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Maskinfører skrev (17 timer siden): Hva er dette ? 😉 Er brus med mindre sukker litt sunnere kjøpte alle 3……. Å jeg drakk opp 1 av 3 2 urørt i kjøleskapet 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september Hvordan var opplevelsen da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Sviskepott skrev (5 minutter siden): Hvordan var opplevelsen da? Ok cola å vann er bedre Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september Det er bra at du testet, for da vet du det helt sikkert. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Er brus med mindre sukker litt sunnere kjøpte alle 3……. Å jeg drakk opp 1 av 3 2 urørt i kjøleskapet 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en knallbralåt.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en knallbralåt.♥️♥️ Samme her hørt mye på den i siste dagene gått amok Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Samme her hørt mye på den i siste dagene gått amok Cassidy Tvillingene har aldri sett Grease filmene, men vi har hørt sangene fra filmene ofte på radio. Vi synes at det er skikkelig bra musikk.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri sett Grease filmene, men vi har hørt sangene fra filmene ofte på radio. Vi synes at det er skikkelig bra musikk.♥️♥️ På YouTube kan dere kjøpe leie GREASE 129.kr høy oppløsning går over føre link er YouTube å da er GREASE FILM DERES FOR ODEL Å LEIE 😍😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå