Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli N-4K0 skrev (2 minutter siden): Nu forstår jeg ikke hva De mener, antyder De at jeg er meget mer viktig enn jeg fremstiller meg og faktisk eier denne virksomhet, med dertil kapital på bok? 😉😉👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli N-4K0 skrev (2 minutter siden): Ha en fin kveld, alle sammen Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også får en finkveld vår gode venn.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. juli Forfatter Del Skrevet 25. juli Takk, den er ok den. Fant en pakke kjeks som jeg hadde glemt og nå er 1/4 av den tygget etter alle kunstens regler, med kald melk til. Jummi. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Entern skrev (8 timer siden): God torsdagsmorgen Sviskepott skrev (5 timer siden): Takk, den er ok den. Fant en pakke kjeks som jeg hadde glemt og nå er 1/4 av den tygget etter alle kunstens regler, med kald melk til. Jummi. Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ God torsdagskveld 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Entern skrev (1 minutt siden): God torsdagskveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finjulikveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (2 timer siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere også en Godfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere også en Godfredag.♥️♥️ God fredag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (7 timer siden): God fredag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Er det smittsomt tru hm ja ja pokker den Lego manien glemte å spise faen bygge gal Skappen da spiser bringe bær å lita go slutta for i da bygger på den gamle back to THE future car den mankerer deler her der i bilen har 2 tenkte er for mye jobb sett den første sammen da merker det mange deler må kjøpes 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Er det smittsomt tru hm ja ja pokker den Lego manien glemte å spise faen bygge gal Skappen da spiser bringe bær å lita go slutta for i da bygger på den gamle back to THE future car den mankerer deler her der i bilen har 2 tenkte er for mye jobb sett den første sammen da merker det mange deler må kjøpes Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake her vi har savnet deg her vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ Og forresten det er kule bilder du poster her.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake her vi har savnet deg her vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ Og forresten det er kule bilder du poster her.😎😎🥰🥰 Husk forsvinner i morgen klokken 09:00 kommer inn i forumet 5 min så bygge gal skapen forsetter satt super mario 64 ?kube på vent da å RC bilen gikk i deler trengte deler venter hjelp ca 4 til 6 poser deler nære på å kjøpe deler mangeartete et gir til back to THE future å det at at veier 10 kilo da hjelp har kommet men venter hente etttet deven har bygge mani nei må sette 5 min da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (Akkurat nå): Husk forsvinner i morgen klokken 09:00 kommer inn i forumet 5 min så bygge gal skapen forsetter satt super mario 64 ?kube på vent da å RC bilen gikk i deler trengte deler venter hjelp ca 4 til 6 poser deler nære på å kjøpe deler mangeartete et gir til back to THE future å det at at veier 10 kilo da hjelp har kommet men venter hente etttet deven har bygge mani nei må sette 5 min da Cassidy Tvillingene forstår, vi er glade for at du kom og besøkte oss her i kveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår, vi er glade for at du kom og besøkte oss her i kveld.♥️♥️ Er redd Lego er eneste jeg ikke får angst da da 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (3 minutter siden): Er redd Lego er eneste jeg ikke får angst da da 😀 Cassidy Tvillingene forstår, det er viktig at du tar vare på deg selv og gjør det som er det beste for deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå