Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det smittsomt tru hm ja ja pokker den Lego manien glemte å spise faen bygge gal Skappen da spiser bringe bær å lita go slutta for i da bygger på den gamle back to THE future car den mankerer deler her der i bilen har 2 tenkte er for mye jobb sett den første sammen da merker det mange deler må kjøpes 

IMG_8447.jpeg

IMG_8446.jpeg

IMG_8445.jpeg

IMG_8433.jpeg

IMG_8442.jpeg

IMG_8431.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Er det smittsomt tru hm ja ja pokker den Lego manien glemte å spise faen bygge gal Skappen da spiser bringe bær å lita go slutta for i da bygger på den gamle back to THE future car den mankerer deler her der i bilen har 2 tenkte er for mye jobb sett den første sammen da merker det mange deler må kjøpes 

IMG_8447.jpeg

IMG_8446.jpeg

IMG_8445.jpeg

IMG_8433.jpeg

IMG_8442.jpeg

IMG_8431.jpeg

Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake her vi har savnet deg her vår gode venn @MR SPEED♥️♥️

Og forresten det er kule bilder du poster her.😎😎🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake her vi har savnet deg her vår gode venn @MR SPEED♥️♥️

Og forresten det er kule bilder du poster her.😎😎🥰🥰

Husk forsvinner i morgen klokken 09:00 kommer inn i forumet 5 min så bygge gal skapen forsetter satt super mario 64 ?kube på vent da å RC bilen gikk i deler trengte deler venter hjelp ca 4 til 6 poser deler nære på å kjøpe deler mangeartete et gir til back to THE future å det at at veier 10 kilo da hjelp har kommet men venter hente etttet deven har bygge mani nei må sette 5 min da 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Husk forsvinner i morgen klokken 09:00 kommer inn i forumet 5 min så bygge gal skapen forsetter satt super mario 64 ?kube på vent da å RC bilen gikk i deler trengte deler venter hjelp ca 4 til 6 poser deler nære på å kjøpe deler mangeartete et gir til back to THE future å det at at veier 10 kilo da hjelp har kommet men venter hente etttet deven har bygge mani nei må sette 5 min da 

Cassidy Tvillingene forstår, vi er glade for at du kom og besøkte oss her i kveld.♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...