Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Sviskepott skrev (2 minutter siden): Takk. Tror vi er litt slitne alle sammen nå. Roligere aktivitet her inne? Kjennes slik ut. N-4K0 skrev (1 minutt siden): Goden lørendagskveliden! Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Cassidy Tvillingene synes at KG har den beste klemmeemojien, og den skulle vi ønske at også var her på Diskusjon.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Den eneste gode tingen med galehuset KG... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli N-4K0 skrev (2 minutter siden): Den eneste gode tingen med galehuset KG... Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli Jeg merker lite til "galskap", for jeg er aldri der hvor det krangles. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli N-4K0 skrev (1 time siden): God søndag i huset Sviskepott skrev (47 minutter siden): Jeg merker lite til "galskap", for jeg er aldri der hvor det krangles. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli Flott søndag til dere også. Det er sånn fint og søndagsstille i mine omgivelser og DET liker jeg. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg merker lite til "galskap", for jeg er aldri der hvor det krangles. Er du på KG? Isåfall, er du fornøyd med deg selv? 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli (endret) ... Endret 21. juli av N-4K0 dårlig nett... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Har bygge mani 110% forlater nesten forumet da nei ikke ennå jeg bygger med Lego sorter Lego tar ut Lego deler ser på Lego kjøpt Lego kjøpt Lego å fått angst av Lego gir 4 bilder ellers blir for mange bilder her kjøpt det Lego samle sett pris 8000.kr den er svær logger forsetter byggingen nå 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli P.s. jeg er stort sett alltid fornøyd med meg selv. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Sviskepott skrev (4 timer siden): P.s. jeg er stort sett alltid fornøyd med meg selv. Jeg sliter med nettilgangen, heldigvis bare åtte dager igjen nå... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Sviskepott skrev (5 timer siden): Flott søndag til dere også. Det er sånn fint og søndagsstille i mine omgivelser og DET liker jeg. Cassidy Tvillingene har også hatt en stille og rolig søndag i dag.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli N-4K0 skrev (34 minutter siden): Jeg sliter med nettilgangen, heldigvis bare åtte dager igjen nå... Cassidy Tvillingene synes at det er kjipe greier når nettet ikke virker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Sviskepott skrev (4 timer siden): Værsågod! Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli MR SPEED skrev (5 timer siden): Har bygge mani 110% forlater nesten forumet da nei ikke ennå jeg bygger med Lego sorter Lego tar ut Lego deler ser på Lego kjøpt Lego kjøpt Lego å fått angst av Lego gir 4 bilder ellers blir for mange bilder her kjøpt det Lego samle sett pris 8000.kr den er svær logger forsetter byggingen nå Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her nå, vi har savnet deg her vår gode venn.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Jeg har 3stk av denne liggende, vurderer å ta meg en runde med dessert 😋 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå