Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akk ja sann...det spørs. Wolt sier at det er helt ute av deres systemer og har blitt behandlet korrekt. Banken tviholder på pengene, men jeg gir meg ikke ennå. Unødvendig å måtte bruke energi på slikt. "De" skulle, uansett hvem, gi seg med en gang og betale tilbake. Det hadde vært god kundebehandling. 

ODA har vært kjempeflotte på den måten. Ikke et eneste problem med dem. De fikser øyeblikkelig!  🌹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (8 minutter siden):

Akk ja sann...det spørs. Wolt sier at det er helt ute av deres systemer og har blitt behandlet korrekt. Banken tviholder på pengene, men jeg gir meg ikke ennå. Unødvendig å måtte bruke energi på slikt. "De" skulle, uansett hvem, gi seg med en gang og betale tilbake. Det hadde vært god kundebehandling. 

ODA har vært kjempeflotte på den måten. Ikke et eneste problem med dem. De fikser øyeblikkelig!  🌹

Huff sånn er kjempedumt :( enig det er dårlig kundebehandling :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 timer siden):

God tirsdag :) 

Hørtes ikke gærnt ut dette, kanskje jeg prøver meg på det eller noe lignende.

 

Sviskepott skrev (5 timer siden):

"MR TIKKA" burde ha sin egen god-mat-spalte og vi er mange som vil lese den...og se bilder på ferdiglaget mat. :) 

 

Entern skrev (5 timer siden):

God tirsdag alle sammen :) 

 

Sviskepott skrev (4 timer siden):

Jo takk og det samme til deg. :(  Har blitt kasteball mellom bank og wolt. Det er ingens feil at noen har gjort feil. 

 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finjulitirsdag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

God julionsdag 😊😊☺️☺️

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Go Donsdag fra meg til samtlige også. :D 

Go donsdag 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (På 16.7.2024 den 9:07 AM):

Jo takk og det samme til deg. :(  Har blitt kasteball mellom bank og wolt. Det er ingens feil at noen har gjort feil. 

 

Hva er dette Wolt? Håper uansett at den gjenstridige parten gir seg og du får det du har krav på :) 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Hva er dette Wolt? Håper uansett at den gjenstridige parten gir seg og du får det du har krav på :) 

De kom frem til at det var banken som hadde surret og banken var ikke helt enig, men jeg gir det litt tid og går videre med banken da. Håper det tikker inn på kontoen plutselig og faller pent på plass. Goonsdasskveld. :laugh:

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

God onsdagskveld 😊😊☺️☺️

 

Sviskepott skrev (Akkurat nå):

De kom frem til at det var banken som hadde surret og banken var ikke helt enig, men jeg gir det litt tid og går videre med banken da. Håper det tikker inn på kontoen plutselig og faller pent på plass. Goonsdasskveld. :laugh:

Cassidy Tvillingene håper at dere har en finjulikveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

De kom frem til at det var banken som hadde surret og banken var ikke helt enig, men jeg gir det litt tid og går videre med banken da. Håper det tikker inn på kontoen plutselig og faller pent på plass. Goonsdasskveld. :laugh:

God onsdagskveld og håper det ordner seg :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...