Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (4 minutter siden):

Jeg skulle legge meg, men vil finne meg en fjordland til kvelds, for jeg er litt sulten. :) 

Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt Fjordlands måltid @Sviskepott🥰🥰 PS: nå holdt vi nesten på å skrive KG brukernavnet ditt her, men vi avverget tabben vår i siste liten.🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at den er megakul.😎😎🥰🥰

Men i gamle dager var det mer sånn at man kunne kjøpe klosser og bygge hva som helst? Hvis jeg hadde kjøpt et sånt sett som Titanic i dag ville den aldri ha blitt demontert etter at den var ferdig! Blir jo umulig å finne igjen alle de spesielle klossene om man blander de med andre, så Lego har forandret seg en del 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (2 minutter siden):

Men i gamle dager var det mer sånn at man kunne kjøpe klosser og bygge hva som helst? Hvis jeg hadde kjøpt et sånt sett som Titanic i dag ville den aldri ha blitt demontert etter at den var ferdig! Blir jo umulig å finne igjen alle de spesielle klossene om man blander de med andre, så Lego har forandret seg en del 🙂

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi husker at vi bygde en stor Sjørøverskute av Lego sammen da vi var 9-10 år gamle.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...