Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): Rapa nå 😝 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Raping er godt å få gjort! På norsk altså. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Sviskepott skrev (Akkurat nå): Raping er godt å få gjort! På norsk altså. Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Ja, snille mot kropp og sinn må en være. Uten rap blir magen stinn av luft. Ikke bra. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Sviskepott skrev (1 minutt siden): Ja, snille mot kropp og sinn må en være. Uten rap blir magen stinn av luft. Ikke bra. Ja Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Jeg skulle legge meg, men vil finne meg en fjordland til kvelds, for jeg er litt sulten. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg skulle legge meg, men vil finne meg en fjordland til kvelds, for jeg er litt sulten. Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt Fjordlands måltid @Sviskepott🥰🥰 PS: nå holdt vi nesten på å skrive KG brukernavnet ditt her, men vi avverget tabben vår i siste liten.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at dette er kul Lego.♥️♥️ Ja den er fin ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den er fin ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli MR SPEED skrev (2 minutter siden): @trn100 Fantasi og kunnskaper! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli MR SPEED skrev (7 minutter siden): @trn100 trn100 skrev (4 minutter siden): Fantasi og kunnskaper! 🙂 Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED er en skikkelig dyktig Legobyggmesterkunstner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Bare fantasien setter begrensninger for hva som kan lages med Lego 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli N-4K0 skrev (1 minutt siden): Bare fantasien setter begrensninger for hva som kan lages med Lego Cassidy Tvillingene har ikke bygget med Lego siden vi var 9-10 år gamle, vi synes at du og MR SPEED er skikkelig flinke til å bygge Lego.😊😊🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Da jeg var ung var Lego også stort sett bare firkanter og tak, men nå har det blitt en del mer avansert! 😮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli trn100 skrev (23 minutter siden): Da jeg var ung var Lego også stort sett bare firkanter og tak, men nå har det blitt en del mer avansert! 😮 Cassidy Tvillingene synes også at Lego har forandret seg en del fra vi var barn.😊😊 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes også at Lego har forandret seg en del fra vi var barn.😊😊 Sitter og titter på denne 😮 LEGO® Titanic 10294 | LEGO® Icons | Offisielle LEGO® Shop NO 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli trn100 skrev (Akkurat nå): Sitter og titter på denne 😮 LEGO® Titanic 10294 | LEGO® Icons | Offisielle LEGO® Shop NO Cassidy Tvillingene synes at den er megakul.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den er megakul.😎😎🥰🥰 Men i gamle dager var det mer sånn at man kunne kjøpe klosser og bygge hva som helst? Hvis jeg hadde kjøpt et sånt sett som Titanic i dag ville den aldri ha blitt demontert etter at den var ferdig! Blir jo umulig å finne igjen alle de spesielle klossene om man blander de med andre, så Lego har forandret seg en del 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli trn100 skrev (2 minutter siden): Men i gamle dager var det mer sånn at man kunne kjøpe klosser og bygge hva som helst? Hvis jeg hadde kjøpt et sånt sett som Titanic i dag ville den aldri ha blitt demontert etter at den var ferdig! Blir jo umulig å finne igjen alle de spesielle klossene om man blander de med andre, så Lego har forandret seg en del 🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi husker at vi bygde en stor Sjørøverskute av Lego sammen da vi var 9-10 år gamle.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå