Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å sove på ettermiddagen og utover litt på kvelden vi.😊😊 Jeg og, jeg sov fra 16:30 til 19:00 i dag 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og, jeg sov fra 16:30 til 19:00 i dag 😊😊 Cassidy Tvillingene sov fra 15.00. til 18.00. I dag vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene sov fra 15.00. til 18.00. I dag vi.😊😊 Da sov vi sånn omtrent samtidig 😴😴😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (2 minutter siden): Da sov vi sånn omtrent samtidig 😴😴😀😀 Ja det gjorde vi, Cassidy Tvillingene stekte oss Fish and Chips da vi våknet som vi koste oss med sammen med brus.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Ja det gjorde vi, Cassidy Tvillingene stekte oss Fish and Chips da vi våknet som vi koste oss med sammen med brus.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Nam nam nam 😊😊☺️☺️ Jeg spiste sushi i dag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (3 minutter siden): Nam nam nam 😊😊☺️☺️ Jeg spiste sushi i dag 😊😊☺️☺️ Nam Nam sier Cassidy Tvillingene tilbake. Vi skal spise sushi til lunsj i morgen, og vi spiste også sushi til lunsj i går.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Nam Nam sier Cassidy Tvillingene tilbake. Vi skal spise sushi til lunsj i morgen, og vi spiste også sushi til lunsj i går.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 🍣🍣😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (1 minutt siden): 🍣🍣😀😀👍👍 😋😋👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😋😋👍👍 Alltid godt med sushi 🍣🍣😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (1 minutt siden): Alltid godt med sushi 🍣🍣😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene begynte først å like sushi for cirka to år siden vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene begynte først å like sushi for cirka to år siden vi.🥰🥰 Jeg tror jeg var i midten eller slutten av tjueåra når jeg begynte å spise sushi 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg var i midten eller slutten av tjueåra når jeg begynte å spise sushi 😊😊 Cassidy Tvillingene kan fortelle at det var vår forumbestevenninne som du også kjenner som fikk oss til å prøve sushi på ordentlig og som vi kan takke for at vi faktisk liker sushi.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Nytt Lego sett nå https://www.lego.com/nb-no/product/mclaren-p1-42172?CMP=AFC-AffiliateNO-US9P%2F9RI%2FvA-2860710-1513442-10P 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli MR SPEED skrev (3 minutter siden): Nytt Lego sett nå https://www.lego.com/nb-no/product/mclaren-p1-42172?CMP=AFC-AffiliateNO-US9P%2F9RI%2FvA-2860710-1513442-10P Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig megakul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli Morn trur dere pokker ikke jeg glemte denne i gårkveld?? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig megakul.😎😎🥰🥰 https://www.gamereactor.no/mclarens-p1-har-fatt-lego-technic-behandling-1552233/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli MR SPEED skrev (1 time siden): https://www.gamereactor.no/mclarens-p1-har-fatt-lego-technic-behandling-1552233/ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli N-4K0 skrev (3 timer siden): Morn trur dere pokker ikke jeg glemte denne i gårkveld?? Cassidy Tvillingene digger den sangen der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli I dag hengte jeg ut klær tidlig på morgenen for det skulle bli sol i hele dag; det var klinkende klart på værmeldinga på nett...men kom det...nei, det har vært grått og med noen styrtregnhendelser...ikke snev av tørkevind og dagen er ennå ikke over. Tror jeg må tørketromle alt sammen litt senere i dag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå