MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Sviskepott skrev (44 minutter siden): Hmm...det kan være det kongelige norske slott? 😕 Nei prøve igjen Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Jeg kutter opp noen flate fersken mens jeg tenker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg kutter opp noen flate fersken mens jeg tenker. Kjøpt bringe bær på rema https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AvPmEz/mia-26-fikk-hakeslepp-da-hun-saa-bringebaer-prisen-har-ikke-raad oda billigere 2 for 69.kr 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Bedre å ladde da batteriet ditt er 20% da varer batteriet lengre da N-4K0 skrev (På 7.12.2023 den 5:07 PM): 49% og lader. @N-4K0 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli MR SPEED skrev (45 minutter siden): Bedre å ladde da batteriet ditt er 20% da varer batteriet lengre da @N-4K0 MR SPEED skrev (1 time siden): Kjøpt bringe bær på rema https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AvPmEz/mia-26-fikk-hakeslepp-da-hun-saa-bringebaer-prisen-har-ikke-raad oda billigere 2 for 69.kr Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg kutter opp noen flate fersken mens jeg tenker. MR SPEED skrev (6 timer siden): Nei prøve igjen Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ Kan dere finne på noe nytt for det går på det gamle i et plz kan dere CC ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli MR SPEED skrev (5 minutter siden): Kan dere finne på noe nytt for det går på det gamle i et plz kan dere CC ❤️❤️ Cassidy Tvillingene skal prøve, men vi skriver det som faller naturlig for oss vet du.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli MR SPEED skrev (6 minutter siden): Riktig GOOD natt alle her Cassidy Tvillingene ønsker deg en God Tur til Drømmeland vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene skal prøve, men vi skriver det som faller naturlig for oss vet du.😉😉🥰🥰 Ok bra da lover bilder se pm Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en God Tur til Drømmeland vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Drømme søt da husk jeg er her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ok bra da lover bilder se pm Drømme søt da husk jeg er her Bra for Cassidy Tvillingene er også her vi.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Ønsker ALLE GOOD lørdag 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ønsker ALLE GOOD lørdag Cassidy Tvillingene ønsker deg en finjulimorgen.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en finjulimorgen.♥️♥️ SPEEDY SPEEDY ønsker ønsker CC CC DERE DERE EN EN FIN FIN JULI JULI MORGEN MORGEN CC CC Endret 9. juli av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): SPEEDY SPEEDY ønsker ønsker CC CC DERE DERE EN EN FIN FIN JULI JULI MORGEN MORGEN CC CC Hjertelig Tusen Takk SPEEDY svarer Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli Sviskepott skrev (21 timer siden): Hmm...det kan være det kongelige norske slott? 😕 Her er svaret 42124 er et Lego se link 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): Her er svaret 42124 er et Lego se link Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli Det er så kjedelig å vente på noe man har bestilt når man helst vil ha det NU! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå