Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli N-4K0 skrev (1 minutt siden): Godnatten i hatten 🤠 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt vår gode venn @N-4K0😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli Takk for det, men det var ment til Speed, selv har jeg ikke tenkt å legge meg riktig enda 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli N-4K0 skrev (4 minutter siden): Takk for det, men det var ment til Speed, selv har jeg ikke tenkt å legge meg riktig enda OK Cassidy Tvillingene forstår, du er nattens venn akkurat som oss.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli Da ser det ut som det blir "natta" her 💤 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli Tror nesten at LEGO er en stor mening med livet for MR. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): OK Cassidy Tvillingene forstår, du er nattens venn akkurat som oss.😉😉 Ikke jeg fant ut trøtt heten sover på dagen jeg har angst å trøtt etter forandring fått noe mot angsten slipper jevel skapet sorry jesus 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli (endret) Sviskepott skrev (1 time siden): Tror nesten at LEGO er en stor mening med livet for MR. 100% riktig da….. var ferdig med voltron v29 i går……. i dag i går etter på sortert deler til optimus prim da ……så jeg slipper lete etter riktig del å ikke finne den delen da ☹️ Endret 7. juli av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli MR SPEED skrev (13 minutter siden): 100% riktig da….. var ferdig med voltron v29 i går……. i dag i går etter på sortert deler til optimus prim da ……så jeg slipper lete etter riktig del å ikke finne den delen da ☹️ MR SPEED skrev (15 minutter siden): Ikke jeg fant ut trøtt heten sover på dagen jeg har angst å trøtt etter forandring fått noe mot angsten slipper jevel skapet sorry jesus Sviskepott skrev (1 time siden): Tror nesten at LEGO er en stor mening med livet for MR. MR SPEED skrev (5 timer siden): N-4K0 skrev (6 timer siden): Da ser det ut som det blir "natta" her 💤 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli (endret) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 7. juli av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli Satt pause på Optimus Prime til i morgen sortert deler har vont skuldre Strengeth ………. 10 intelligence ………..10 speed ………………..8 endurance ………….10 Rank…………………….10 Courage……………….10 Firepower……………..8 Skill………………………10 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): Satt pause på Optimus Prime til i morgen sortert deler har vont skuldre Strengeth ………. 10 intelligence ………..10 speed ………………..8 endurance ………….10 Rank…………………….10 Courage……………….10 Firepower……………..8 Skill………………………10 Cassidy Tvillingene ønsker deg en finsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Byttet bygg til 42124 RC grunnen fikk angst av digital byggebeskrivelse da må lete se en å en eske optimus prime papir utgaven 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Det er ikke til å tro at det er juli og den store heten er helt fraværende for tiden og det er vidunderlig. Min gode, myke hettejakke er i bruk og jeg trives som svisken i egget. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): Byttet bygg til 42124 RC grunnen fikk angst av digital byggebeskrivelse da må lete se en å en eske optimus prime papir utgaven Sviskepott skrev (1 time siden): Det er ikke til å tro at det er juli og den store heten er helt fraværende for tiden og det er vidunderlig. Min gode, myke hettejakke er i bruk og jeg trives som svisken i egget. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) løs den oppgaven her 42124 hva Lego sett er det 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Hmm...det kan være det kongelige norske slott? 😕 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå