Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Har dere kjøpt basilikum plante uten være frisører her nesten ikke fluer da 4 basilikum planter da nesten null fluer Åsen er det hos dere 2 da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

Cassidy Tvillingene tenker å kjøpe basilikumfrø og plante selv i en blomsterpotte, og vi har det bra hos oss. Og vi håper at du også har det bra.😊😊🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker å kjøpe basilikumfrø og plante selv i en blomsterpotte, og vi har det bra hos oss. Og vi håper at du også har det bra.😊😊🥰🥰

Nå så null angst….. forum da har jeg venta med angsten var der da…. begynte bygge en side nr 34 exe tok 1 min pause neste side nr 35 tok pause var en pose ferdig tok jeg 10 minuter pause…..  etter 3 poser men sist gang pose 1 til 3 kom angsten er grunn av jeg studerte bygge beskrivelse tar armene i morgen ikke over gropen 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Nå så null angst forum da har jeg venta med angsten var begynte bygge en side nr 34 exe tok 1 min pause neste side nr 35 tok pause var en pose ferdig tok jeg 10 minuter pause  etter 3 poser men sist gang pose 1 til 3 kom angsten er grunn av jeg studerte bygge beskrivelse tar armene i morgen ikke over gropen 

Cassidy Tvillingene er glade for at du ikke har angst nå.:yes::yes: Vi vet hvordan det er å ha angst det er ikke noe gøy.:no::no:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Ja dere gjorde nok det ☹️☹️

Førsten jeg var her fikk info slutt med alle de 

☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ var mye mere da fikk advarsel da 👎👎👎👎👎men forlater ikke foret ta jevelskapet angsten kommer da å da gir meg ikke her for det er bare tull for meg forlate forumet da dere fra kvinne guiden minner meg veldig ITavisen gjengen der gikk på data pc snakk men ITavisen gjengen kunde oppføre seg på regler samme med dere fra kg 

topp gjeng ☺️☺️☺️☺️☺️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Førsten jeg var her fikk info slutt med alle de 

☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ var mye mere da fikk advarsel da 👎👎👎👎👎men forlater ikke foret ta jevelskapet angsten kommer da å da gir meg ikke her for det er bare tull for meg forlate forumet da dere fra kvinne guiden minner meg veldig ITavisen gjengen der gikk på data pc snakk men ITavisen gjengen kunde oppføre seg på regler samme med dere fra kg 

topp gjeng ☺️☺️☺️☺️☺️

Cassidy Tvillingene synes at vi er en flott gjeng her inne.:thumbs::thumbs:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...