Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (6 timer siden): Dette har jeg ikke hørt før og skal brukes som trimmusikk fremover. Takk. Hmm...da skal jeg komme meg dit og se. Jeg sov tidlig ja. Glad for det. Riktig godt nytt år til deg også. Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår vi @Sviskepott🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar @Sviskepott @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se her 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Kjempebra Lego bilder @MR SPEED😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene synes også at det er flotte Legobilder.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): @Sviskepott @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se her Dette er kunst på et vakkert nivå og MR SPEED er kunstneren selv. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (10 minutter siden): Dette er kunst på et vakkert nivå og MR SPEED er kunstneren selv. Cassidy Tvillingene synes at MR SPEED er en Dyktig Legobyggmesterkunstner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (17 minutter siden): Dette er kunst på et vakkert nivå og MR SPEED er kunstneren selv. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at MR SPEED er en Dyktig Legobyggmesterkunstner.🥰🥰 Ja @MR SPEED er en skikkelig legekunstner 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (14 minutter siden): Ja @MR SPEED er en skikkelig legekunstner 😊👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Alltid hyggelig og gøy å se legobyggingen til @MR SPEED😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (12 minutter siden): Alltid hyggelig og gøy å se legobyggingen til @MR SPEED😀👍 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker tegningene dine også. Vi håper at du vil opprette en tråd her på Diskusjon med tegningene dine.💖💖 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Se her du bestemmer har jeg bygget det ja eller nei hva lego type er det @Sviskepott @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene vet ikke hvilket sett eller bygg det er. Men vi synes at det er et flott bilde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet ikke hvilket sett eller bygg det er. Men vi synes at det er et flott bilde. Må vente da 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker tegningene dine også. Vi håper at du vil opprette en tråd her på Diskusjon med tegningene dine.💖💖 Så snillt og hyggelig sagt 😊😊☺️☺️ tusen takk snille tvillinger 💚💚 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (6 minutter siden): Må vente da OK Cassidy Tvillingene forstår.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (6 minutter siden): Så snillt og hyggelig sagt 😊😊☺️☺️ tusen takk snille tvillinger 💚💚 Cassidy Tvillingene har sett de tegningene som du postet på KG, og vi synes at du er veldig flink å tegne.🥰🥰💖💖 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har sett de tegningene som du postet på KG, og vi synes at du er veldig flink å tegne.🥰🥰💖💖 Tusen takk 😊😊☺️☺️ veldig glad dere likte dem 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (3 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ veldig glad dere likte dem 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene likte dem veldig godt, for vi er veldig interesserte i tegning.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene likte dem veldig godt, for vi er veldig interesserte i tegning.🥰🥰 Det vet jeg dere er 😊😊 og jeg er så glad dere likte dem 😊😊 det betyr mye for meg 😀😀👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (10 minutter siden): Det vet jeg dere er 😊😊 og jeg er så glad dere likte dem 😊😊 det betyr mye for meg 😀😀👍👍 Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig dyktig kunstner, og vi lever oss inni tegningene dine for de er så levende.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå