Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (På 19.6.2024 den 7:07 AM):

God onsdag selv, både Cia og dere andre :) håper du får tatt igjen søvnen Pott :) 

God torsdag og nei, det er stadig litt rot. Planlegger å sove, men noe skjer. Mistenker at det kommer til å snu når jeg kjenner at det snur og den første høstlukta er et faktum når jeg stikker nesa ut om morgenen. Endelig hpst...tenker hele meg da og kanskje slapper litt bedre av. Jeg håper at det blir sånn, for jeg er trøtt nå. 😴 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (13 minutter siden):

God torsdag og nei, det er stadig litt rot. Planlegger å sove, men noe skjer. Mistenker at det kommer til å snu når jeg kjenner at det snur og den første høstlukta er et faktum når jeg stikker nesa ut om morgenen. Endelig hpst...tenker hele meg da og kanskje slapper litt bedre av. Jeg håper at det blir sånn, for jeg er trøtt nå. 😴 

Jeg får døgnrytmen snudd i tide og utide, jeg skjønner absolutt hvordan det er med rot :) dessverre må jeg tvinge meg til å holde meg våken i 16-20 timer i strekk eller prøve å få sove 10-12 timer for å rette det opp, jeg klarer ikke å være våken i >6 timer og så få sove igjen for å snu det den veien.

Kanskje litt annen type rot enn du har, men... det skal ikke være lett :p 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 time siden):

Det er lenge siden jeg har klart å få en skikkelig utsovet natt som fører til god våkenhet; klar til å ta fatt på dagen. 

Leit å høre, håper det blir bedre etterhvert ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 timer siden):

Leit å høre, håper det blir bedre etterhvert ❤️ 

 

Sviskepott skrev (7 timer siden):

Det er lenge siden jeg har klart å få en skikkelig utsovet natt som fører til god våkenhet; klar til å ta fatt på dagen. 

 

N-4K0 skrev (7 timer siden):

Jeg får døgnrytmen snudd i tide og utide, jeg skjønner absolutt hvordan det er med rot :) dessverre må jeg tvinge meg til å holde meg våken i 16-20 timer i strekk eller prøve å få sove 10-12 timer for å rette det opp, jeg klarer ikke å være våken i >6 timer og så få sove igjen for å snu det den veien.

Kanskje litt annen type rot enn du har, men... det skal ikke være lett :p 

 

Sviskepott skrev (7 timer siden):

God torsdag og nei, det er stadig litt rot. Planlegger å sove, men noe skjer. Mistenker at det kommer til å snu når jeg kjenner at det snur og den første høstlukta er et faktum når jeg stikker nesa ut om morgenen. Endelig hpst...tenker hele meg da og kanskje slapper litt bedre av. Jeg håper at det blir sånn, for jeg er trøtt nå. 😴 

 

N-4K0 skrev (7 timer siden):

Morn morn :) 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene mener å huske at han anbefalte den øverste Naturell, vi synes at alle tre ser gode ut.😋😋🥰🥰

Husker ikke det lette i mobilen dropbox men lar være så mye mobil nå har har angst anfall da 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...