Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (8 timer siden): Dette har jeg ikke hørt før og skal brukes som trimmusikk fremover. Takk. MR SPEED skrev (7 timer siden): Trøtt nå må @Sviskepott se banne tråden Hmm...da skal jeg komme meg dit og se. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at hun sover nå vi. Jeg sov tidlig ja. Glad for det. Alkan skrev (6 timer siden): Godt nyttår mine elskede venner!!! Riktig godt nytt år til deg også. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Godt nyttår og god morgen @Sviskepott 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar @Sviskepott trim i vei HARD BASS HARDERE EN FRONT 242 😃❤️👍😃❤️👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (57 minutter siden): Godt nyttår og god morgen @Sviskepott 😀 Mornmorn og godt nyttår til deg også. Vi får bare bestemme oss; dette skal bli et godt år! MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Sviskepott trim i vei HARD BASS HARDERE EN FRONT 242 😃❤️👍😃❤️👍 Takk. Jeg lytter. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Mornmorn og godt nyttår til deg også. Vi får bare bestemme oss; dette skal bli et godt år! Takk. Jeg lytter. Helt enig, da er det bestemt! 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar Har omtrent ikke hørt noe på dem, så dette var artig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Har omtrent ikke hørt noe på dem, så dette var artig. Min sang I AM MR SPEED 😎😎😎😎 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar Tøft! Kunne du ha tenkt deg å ha det som jobb selv? Rockestjerne på turnè? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar God Morgen Godt Folk 🥰 Håper alle har det bra og har noe å se frem til i det nye året 🍀🎉 Sviskepott skrev (37 minutter siden): Mornmorn og godt nyttår til deg også. Vi får bare bestemme oss; dette skal bli et godt år! Ja, jeg liker når man bestemmer seg for noe bra, da er det større sjangs for at det blir bra også 😊❤️🐶🤩 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar Nemlig...og i stedet for å avtale hardt treningsregime...da er det bedre å love seg selv at "jeg skal gjøre så godt jeg kan i dag", så får hver dags innsats være noe en kan være fornøyd med. Klappe seg selv på skulderen og gi en klem. Well done! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (7 minutter siden): Nemlig...og i stedet for å avtale hardt treningsregime...da er det bedre å love seg selv at "jeg skal gjøre så godt jeg kan i dag", så får hver dags innsats være noe en kan være fornøyd med. Klappe seg selv på skulderen og gi en klem. Well done! Det er jeg hjertens enig i 🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar Akkurat i år så skal jeg ikke stå opp klokka fem, for å være ute på hardtreningsrunden min klokka seks. Det lover jeg. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (59 minutter siden): God Morgen Godt Folk 🥰 Håper alle har det bra og har noe å se frem til i det nye året 🍀🎉 Ja, jeg liker når man bestemmer seg for noe bra, da er det større sjangs for at det blir bra også 😊❤️🐶🤩 God morgen til deg og valpen 😊🐶🧡 Godt og klokt sagt 😊👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (15 minutter siden): God morgen til deg og valpen 😊🐶🧡 Godt og klokt sagt 😊👍 Tusen❤️takk 🐶😊 Håper du har en god start på det nye året🍀💫 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (8 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶😊 Håper du har en god start på det nye året🍀💫 Ønsker vofsen all slags kos og moro i 2024 🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (14 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶😊 Håper du har en god start på det nye året🍀💫 Tusen takk🧡 har vært et finfint år hittil 😊👍 N-4K0 skrev (5 minutter siden): Ønsker vofsen all slags kos og moro i 2024 🥰 Samme her 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (7 minutter siden): Ønsker vofsen all slags kos og moro i 2024 🥰 Tusen❤️takk 🐶😊 Nå er han utslitt etter i går og sover videre oppå føttene mine 🐶 🥰 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (9 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶😊 Nå er han utslitt etter i går og sover videre oppå føttene mine 🐶 🥰 Så koselig 🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (7 timer siden): Jeg fikk tenne på en rakett en gang da jeg var rundt 12 eller noe, men jeg har aldri kjøpt fyrverkeri selv og gidder heller ikke bruke pæng på det. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå