MR SPEED Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg tror du bare kødder 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 Nei jeg gjør ikke det Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en God Kleldsløpetur.♥️♥️ Tusen❤️takk, vi fikk en fin tur 💚💚😃🐶🥰 Maskinfører skrev (47 minutter siden): Ja det var varmt og godt 😊 🍀🍀😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja ut på tur aldri sur 🥰🥰🥰😀 Det er godt å høre at varmtvanner ditt fungerer igjen 😊😻🐶🥰👍 Er skjeldent sur når jeg er på tur 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg tror du bare kødder 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at du har rett. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei jeg gjør ikke det Jeg tror ikke noe på deg, fordu har kødda med det flere ganger før 🤪 Hørt eventyret om Peter og ulven? 😁 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk, vi fikk en fin tur 💚💚😃🐶🥰 Det er godt å høre at varmtvanner ditt fungerer igjen 😊😻🐶🥰👍 Er skjeldent sur når jeg er på tur 😁 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har hatt en finkveldstur.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke noe på deg, fordu har kødda med det flere ganger før 🤪 Hørt eventyret om Peter og ulven? 😁 🧒🧒🐺🐺😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke noe på deg, fordu har kødda med det flere ganger før 🤪 Hørt eventyret om Peter og ulven? 😁 Da må du se etter ALFRED her da voff voff se pm 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Da må du se etter ALFRED her da voff voff se pm Se PM sjøl 🤣🤪😁🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finjunikveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Se PM sjøl 🤣🤪😁🤩🐶🥰 😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finjunikveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en veldig finjunikveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig finjunikveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Det er godt å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (11 minutter siden): Det er godt å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker alltid å høre at våre venner har det bra, for det gjør oss glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig Megakul.♥️♥️😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker alltid å høre at våre venner har det bra, for det gjør oss glade.♥️♥️ Helt enig 💚💚🐶🥰🥳 MR SPEED skrev (40 minutter siden): Skulle ikke du slutte å være på forumet? 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 Hadde jeg rett alikevel? 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 💚💚🐶🥰🥳 Skulle ikke du slutte å være på forumet? 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 Hadde jeg rett alikevel? 😎 Cassidy Tvillingene liker å ha våre forumvenner her.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker å ha våre forumvenner her.♥️♥️ Ja, helt enig 🥳 Jeg vil også ha @MR SPEED her på forumet 🤩🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (9 minutter siden): Ja, helt enig 🥳 Jeg vil også ha @MR SPEED her på forumet 🤩🐶🥰 Det vil Cassidy Tvillingene også, for @MR SPEED er den av våre forumvenner som vi har kjent lengst, vi har kjent han siden den 7. desember 2018.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå