MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trøtt nå må @Sviskepott se banne tråden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (17 minutter siden): Trøtt nå må @Sviskepott se banne tråden Cassidy Tvillingene gjetter at hun sover nå vi. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Godt nyttår mine elskede venner!!! 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Alkan skrev (1 minutt siden): Godt nyttår mine elskede venner!!! Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår. Vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Alkan skrev (28 minutter siden): Godt nyttår mine elskede venner!!! Godt nytt år 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Alkan skrev (31 minutter siden): Godt nyttår mine elskede venner!!! Godt nytt år Alkan 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Godt nytt år N-4K0 skrev (1 minutt siden): Godt nytt år Alkan Cassidy Tvillingene ønsker dere også et Godt Nyttår.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Godt nytt år Alkan Sover du ikke 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sover du ikke 🤪 Cassidy Tvillingene ser at du heller ikke sover vi.🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sover du ikke 🤪 Næh, døgnrytmen min går litt opp og ned, men jeg tror jeg fikk en blund på noen timer ila. kvelden før fyrverkeribråket begynte. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Næh, døgnrytmen min går litt opp og ned, men jeg tror jeg fikk en blund på noen timer ila. kvelden før fyrverkeribråket begynte. Cassidy Tvillingene opplevde et fyrverkerispetakkel uten like rundt midnatt i Bergen. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Jeg kikket ut av vinduet etter at jeg sto opp og så litt farger selv 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene synes at det var et flott fargespekter på nattehimmelen rundt midnatt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Fargesprakende fyrverkeri er fint å se på og smellene plager meg ikke, men det er jo veldig leit og unødvendig for dyr som ikke skjønner at bråket er ufarlig og som sikkert får panikk og i verste fall skader seg fordi de er vettskremt. Jeg syns vi burde gå over til f.eks. laserlysshow eller noe sånt, hvor man får visuelle fargesprak på himmelen uten det unødvendige og for noen, skremmende bråket. Eller i det minste burde det gjøres sånn at de som vil delta i fyrverkeribruken må samles på ett bestemt sted og gjøre det der, så kan de som vil se på dra ut dit eller hvor enn de evt. må for å ha utsikt til showet. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Fargesprakende fyrverkeri er fint å se på og smellene plager meg ikke, men det er jo veldig leit og unødvendig for dyr som ikke skjønner at bråket er ufarlig og som sikkert får panikk og i verste fall skader seg fordi de er vettskremt. Jeg syns vi burde gå over til f.eks. laserlysshow eller noe sånt, hvor man får visuelle fargesprak på himmelen uten det unødvendige og for noen, skremmende bråket. Eller i det minste burde det gjøres sånn at de som vil delta i fyrverkeribruken må samles på ett bestemt sted og gjøre det der, så kan de som vil se på dra ut dit eller hvor enn de evt. må for å ha utsikt til showet. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Vi synes at fyrverkeri kan være skummelt, for nyttårsaften er en av de dagene i året hvor folk drikker mest alkohol, så det blir som å gi eksplosiver til fulle folk. Så det er ikke så merkelig at det ofte går galt.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Og det går knapt en eneste nyttårsfeiring uten skader pga. fyrverkeri og det verste er når folk som er tilskuere og ikke engang har rørt fyrverkeriet, blir skadet eller at dyr blir skadet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Og det går knapt en eneste nyttårsfeiring uten skader pga. fyrverkeri og det verste er når folk som er tilskuere og ikke engang har rørt fyrverkeriet, blir skadet eller at dyr blir skadet. Cassidy Tvillingene vet, og vi synes at det er helt forferdelig. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Jeg fikk tenne på en rakett en gang da jeg var rundt 12 eller noe, men jeg har aldri kjøpt fyrverkeri selv og gidder heller ikke bruke pæng på det. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Alkan skrev (5 timer siden): Godt nyttår mine elskede venner!!! Godt nyttår Alkan! 😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): Fargesprakende fyrverkeri er fint å se på og smellene plager meg ikke, men det er jo veldig leit og unødvendig for dyr som ikke skjønner at bråket er ufarlig og som sikkert får panikk og i verste fall skader seg fordi de er vettskremt. Jeg syns vi burde gå over til f.eks. laserlysshow eller noe sånt, hvor man får visuelle fargesprak på himmelen uten det unødvendige og for noen, skremmende bråket. Eller i det minste burde det gjøres sånn at de som vil delta i fyrverkeribruken må samles på ett bestemt sted og gjøre det der, så kan de som vil se på dra ut dit eller hvor enn de evt. må for å ha utsikt til showet. Enig med deg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå