Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har det for det meste vært regn og kjølig de siste dagene.

Regn har sine fordeler da, plantelivet får sin nødvendige vanning og så blir det en spesiell, frisk eim i lufta etter et godt regnskyll :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 timer siden):

Her har det for det meste vært regn og kjølig de siste dagene.

Regn har sine fordeler da, plantelivet får sin nødvendige vanning og så blir det en spesiell, frisk eim i lufta etter et godt regnskyll :) 

 

Trippelure skrev (2 timer siden):

God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰

Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Fikk styrtregn i hele natt og det hjalp veldig på brannfaren. Måtte lukke vinduet til soverommet; jeg har begynt å kjenne i halvsøvnen at jeg ligger ute i regnet og det bråker såpass at sarte Sviska ikke får sove. Håper det fortsetter en stund, for pollenstøvet trenger å bli skylt bort.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (48 minutter siden):

Fikk styrtregn i hele natt og det hjalp veldig på brannfaren. Måtte lukke vinduet til soverommet; jeg har begynt å kjenne i halvsøvnen at jeg ligger ute i regnet og det bråker såpass at sarte Sviska ikke får sove. Håper det fortsetter en stund, for pollenstøvet trenger å bli skylt bort.

Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdag.♥️♥️

Vi fikk også skikkelig regn her i Bergen i natt, og det frisket opp og det hjalp også mye på gress og skogbrannfaren her.😊😊

Lenke til kommentar

God onsdag :)

Her har det stort sett regnet siden helga og i dag har det vært en del vind, men fin temp fortsatt. Jeg var en tur på butikken for en times tid siden og selv om det var regn og vind, var det fin t-skjortetemp.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

God onsdag :)

Her har det stort sett regnet siden helga og i dag har det vært en del vind, men fin temp fortsatt. Jeg var en tur på butikken for en times tid siden og selv om det var regn og vind, var det fin t-skjortetemp.

Cassidy Tvillingene har 8 varmegrader og regnbyger her i Bergen i kveld.🌧️🌧️

Vi håper at du har en finonsdagskveld.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...