Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️

Og god søndagsmorgen til resten av gjengen og 😀😀😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (48 minutter siden):

Morn! :D 

 

Trippelure skrev (29 minutter siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin søndag 🍀☘️🐶🥰

God morgen begge to 😀😀😊😊 og Alfred 😊🐶

Jeg har det bra men lurer på om jeg er blitt litt allergisk mot noe pollen relatert 🤔🫣

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

 

God morgen begge to 😀😀😊😊 og Alfred 😊🐶

Jeg har det bra men lurer på om jeg er blitt litt allergisk mot noe pollen relatert 🤔🫣

Tusen❤️takk, vi håper du får en fin dag 😃🍀☘️🐶🥰

Jeg reagerer på noe i halvannen ukes tid, det starter rundt nå i starten av juni. Har tatt allergitest men får ikke utslag på noe, så aner ikke hva det er. Har vært sånn i flere år nå, nyser mye og snørrer bittelitt. Går rundt og sniffer på alt jeg finner for å forsøke å finne ut av det, men har fortsatt ikke klart det. Det er nok en spesiell plante da, men hvilken er fortsatt et mysterium 🤔

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (30 minutter siden):

 

God morgen begge to 😀😀😊😊 og Alfred 😊🐶

Jeg har det bra men lurer på om jeg er blitt litt allergisk mot noe pollen relatert 🤔🫣

Trippelure skrev (21 minutter siden):

Tusen❤️takk, vi håper du får en fin dag 😃🍀☘️🐶🥰

Jeg reagerer på noe i halvannen ukes tid, det starter rundt nå i starten av juni. Har tatt allergitest men får ikke utslag på noe, så aner ikke hva det er. Har vært sånn i flere år nå, nyser mye og snørrer bittelitt. Går rundt og sniffer på alt jeg finner for å forsøke å finne ut av det, men har fortsatt ikke klart det. Det er nok en spesiell plante da, men hvilken er fortsatt et mysterium 🤔

GOOD bedring til @Entern å @Trippelure

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (32 minutter siden):

Tusen❤️takk, vi håper du får en fin dag 😃🍀☘️🐶🥰

Jeg reagerer på noe i halvannen ukes tid, det starter rundt nå i starten av juni. Har tatt allergitest men får ikke utslag på noe, så aner ikke hva det er. Har vært sånn i flere år nå, nyser mye og snørrer bittelitt. Går rundt og sniffer på alt jeg finner for å forsøke å finne ut av det, men har fortsatt ikke klart det. Det er nok en spesiell plante da, men hvilken er fortsatt et mysterium 🤔

Kanskje det er det samme? I går fikk jeg et skikkelig nyseanfall når jeg var på tur, det ga seg liksom ikke 😭 før jeg satte meg på bussen, da ga det seg 😊 kanskje noen typer planter gir en slags høysnue aktig greie? 🤔

MR SPEED skrev (10 minutter siden):

GOOD bedring til @Entern å @Trippelure

Tusen takk 😊

Trippelure skrev (3 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊 Men jeg er ikke blitt nysete enda, det pleier å starte rundt denne tiden. Håper det går bra med deg og pollenallergien din 🍀☘️🤩🐶🥰

Håper også det går bra med MR SPEED 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Kanskje det er det samme? I går fikk jeg et skikkelig nyseanfall når jeg var på tur, det ga seg liksom ikke 😭 før jeg satte meg på bussen, da ga det seg 😊 kanskje noen typer planter gir en slags høysnue aktig greie? 🤔

Tusen takk 😊

Håper også det går bra med MR SPEED 😊

Ja du får se an hvor lenge det varer og hvor plaget du blir. Og kanskje ta en allergitest hos legen. Jeg fikk ikke utslag på noe, men de tester jo spesifikke planter, dyr og støv osv. Så jeg har kommet frem til at det er noe som blomstrer nå, siden det er halvannen ukes tid i juni at jeg reagerer. Men hva det er har jeg ikke klart å funne ut av i løpet av 10 år :shrug:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (5 timer siden):

God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️

Og god søndagsmorgen til resten av gjengen og 😀😀😀

 

Sviskepott skrev (4 timer siden):

Morn! :D 

 

Trippelure skrev (4 timer siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin søndag 🍀☘️🐶🥰

 

MR SPEED skrev (47 minutter siden):

sletter en del deler blir velg mye nå trur tar det trappe vis ver måned

nå plate 1x1 til plate 1x4 ja vet dere noen sitter grupler gjør det selv HELP

Element 6251410

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...