MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, jeg har vært innom der og sett, gitt laiks og skrevet at jeg digger traktooooor 🤩😁🐶🥰👍 👍som de her @Trippelure 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (5 timer siden): Digger ROLLING STONES Trippelure skrev (4 timer siden): God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en koselig ettermiddag og kveld 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (1 time siden): 👍som de her @Trippelure ♥️♥️🚜🚜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Onsdag da ????????? ??????? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Onsdag da ????????? ??????? Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdagskveld i morgen vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdagskveld i morgen vi.♥️♥️ Vi løper til onsdag nå 5 timer til 👍👍👍😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (9 minutter siden): Vi løper til onsdag nå 5 timer til 👍👍👍😜 Jepp, det vet Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Jepp, det vet Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 Honest i do 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): Honest i do Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): rolling stones now i've got a witness Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (8 minutter siden): rolling stones now i've got a witness Entern skrev (1 minutt siden): God kveld alle 😊 Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld i kveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld i kveld.♥️♥️ Synes det sto fredag da da hadde dagen vært topp da godis Lego jkp ROLLING STONES dfhhjbbvbbb nei er jo bare tirsdag da 🥲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Synes det sto fredag da da hadde dagen vært topp da godis Lego jkp ROLLING STONES dfhhjbbvbbb nei er jo bare tirsdag da 🥲 Cassidy Tvillingene Digger både mandager, tirsdager, onsdager, torsdager, fredager, lørdager og søndager siden vi har fri hele uken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Den batteri lampa var et godt kjøpe da…… 6000.kr vet den var dyr da andre kortsluttet hvis jeg får angst da kan jeg bare slå av ho å lyser bra ser Lego veldig bra det trengs er 2 lade batterier å lader og lampe til 6000.kr men vert prisen 100% Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger både mandager, tirsdager, onsdager, torsdager, fredager, lørdager og søndager siden vi har fri hele uken. Kan jeg sette dere i jobb beordre dere er bare slå på pc skrive i forumet her ikke noe annet da ????? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kan jeg sette dere i jobb beordre dere er bare slå på pc skrive i forumet her ikke noe annet da ????? Cassidy Tvillingene er i full jobb, vi poster på spreng her i forumet og det er en heldagsjobb hver dag.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Kan jeg sette dere i jobb beordre dere er bare slå på pc skrive i forumet her ikke noe annet da ????? Cassidy Tvillingene poster jo mest her på Diskusjon uansett da, for vi synes at dette er det beste forumet å være på.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Kansellerte et bygg tok hånda knass sa det i klossene bygger på nytt i morgen klossene gilk av her der til slutt sa til klossene kom dere opp i eskene ja sir sa de 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Kansellerte et bygg tok hånda knass sa det i klossene bygger på nytt i morgen klossene gilk av her der til slutt sa til klossene kom dere opp i eskene ja sir sa de Cassidy Tvillingene håper at du har en finkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå