VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ferdig på jobb og nå venter jeg på årets siste middag, som er en av mine favoritter pinnekjøtt 🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Ferdig på jobb og nå venter jeg på årets siste middag, som er en av mine favoritter pinnekjøtt 🥰 Kos deg med maten Jeg har akkurat spist kalkun 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Kos deg med maten Jeg har akkurat spist kalkun Takk, håper kalkunen smakte 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (18 minutter siden): Takk, håper kalkunen smakte 😊 Takk den var god 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (4 timer siden): Godt nyttår @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )🥰🐶🥳🎉 Tusen❤️takk @Sviskepott for en koselig tråd! Her er en fin sang og video til deg og alle andre i tråden 🥰🥳 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din et Godt Nyttår, du vår gode venn @Trippelure🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): Kos deg med maten Jeg har akkurat spist kalkun Cassidy Tvillingene synes at kalkun er veldig godt.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (1 time siden): Ferdig på jobb og nå venter jeg på årets siste middag, som er en av mine favoritter pinnekjøtt 🥰 Cassidy Tvillingene liker veldig godt pinnekjøtt vi.🥰🥰😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår @CorvusCorax🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din et Godt Nyttår, du vår gode venn @Trippelure🥰🥰 Tusen takk 🐶🥰 Har dere startet på nyttårsfesten? 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (13 minutter siden): Tusen takk 🐶🥰 Har dere startet på nyttårsfesten? Cassidy Tvillingene har startet nyttårsfesten med Daim Iskake vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene har startet nyttårsfesten med Daim Iskake vi.🥰🥰 Jeg har også Daim-iskake 😍 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Så fort tiden går, jeg har snart vært medlem her i ett halvt år 😮 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene har startet nyttårsfesten med Daim Iskake vi.🥰🥰 Det høres veldig godt ut 😋 Jeg har spist og tatt meg en dram 🍸🥳 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (1 time siden): 🥳😀 CorvusCorax skrev (16 minutter siden): Så fort tiden går, jeg har snart vært medlem her i ett halvt år 😮 Ja tiden går fort 😀 og det var veldig fint at du begynte å poste her 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at kalkun er veldig godt.😋😋 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt pinnekjøtt vi.🥰🥰😋😋 Ja begge deler er veldig godt 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene har startet nyttårsfesten med Daim Iskake vi.🥰🥰 CorvusCorax skrev (18 minutter siden): Jeg har også Daim-iskake 😍 Nam nam nam det er veldig godt 😊 Trippelure skrev (11 minutter siden): Det høres veldig godt ut 😋 Jeg har spist og tatt meg en dram 🍸🥳 Hurra 🥳😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (18 minutter siden): Ja begge deler er veldig godt 😊😊☺️☺️ Nam nam nam det er veldig godt 😊 Hurra 🥳😀 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (37 minutter siden): Jeg har også Daim-iskake 😍 Cassidy Tvillingene synes at Daim Iskake er den beste iskaken.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (31 minutter siden): Det høres veldig godt ut 😋 Jeg har spist og tatt meg en dram 🍸🥳 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg.🥰🥰 Takk 🥰 Det syns jeg også 😂🥳🥂🎉 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå