Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ønsker alle som leser i tråden en god lørdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Slapp av @MR SPEED, jeg dyrker ikke popcorngress og har heller ikke tenkt til å gjøre det 🤪👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (12 minutter siden): Ønsker alle som leser i tråden en god lørdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Slapp av @MR SPEED, jeg dyrker ikke popcorngress og har heller ikke tenkt til å gjøre det 🤪👍 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (25 minutter siden): Ikke dyrk popcorn gress @Delvis @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene har ingen planer om sånn dyrking. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en finlørdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det fint, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Klemmekosemose til Alfred 🐶 🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (24 minutter siden): Ønsker alle som leser i tråden en god lørdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Slapp av @MR SPEED, jeg dyrker ikke popcorngress og har heller ikke tenkt til å gjøre det 🤪👍 ROCK AND ROLL ALL NITE PARTY EVERY DAY 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Cassidy Tvillingene håper at @Sviskepott snart kommer på besøk her igjen, for vi savner henne her.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det fint, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ Det er fint å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 N-4K0 skrev (12 minutter siden): Klemmekosemose til Alfred 🐶 🥰 Alfred sender deg massevis av hoppesusser tilbake ❤️🐶 Og vi håper du har en fin lørdagskveld og ble ferdig med plenklippingen 🍀☘️😊🐶🥰 MR SPEED skrev (10 minutter siden): ROCK AND ROLL ALL NITE PARTY EVERY DAY Denne er til deg @MR SPEED 😁🤩🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at @Sviskepott snart kommer på besøk her igjen, for vi savner henne her.♥️♥️ Helt enig 🥳 Jeg savner også @Sviskepott ❤️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🥳 Jeg savner også @Sviskepott ❤️🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at hun snart kommer på besøk til oss her igjen.♥️♥️ Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Alfred sender deg massevis av hoppesusser tilbake ❤️🐶 Og vi håper du har en fin lørdagskveld og ble ferdig med plenklippingen 🍀☘️😊🐶🥰 Denne er til deg @MR SPEED 😁🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene Elsker den sangen der.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Alfred sender deg massevis av hoppesusser tilbake ❤️🐶 Og vi håper du har en fin lørdagskveld og ble ferdig med plenklippingen 🍀☘️😊🐶🥰 Denne er til deg @MR SPEED 😁🤩🐶🥰 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (7 minutter siden): Alfred sender deg massevis av hoppesusser tilbake ❤️🐶 Og vi håper du har en fin lørdagskveld og ble ferdig med plenklippingen 🍀☘️😊🐶🥰 Yay og jepp, det ble tre runder pga. varmen, men jeg gjorde ferdig plenen på forsida av huset, som utgjør vel 2/3 av det samlede arealet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai YEAH I LOVE GIRL ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (17 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 🤩🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at hun snart kommer på besøk til oss her igjen.♥️♥️ Cassidy Tvillingene Elsker den sangen der.♥️♥️ Helt enig 💚💚🐶🥰 N-4K0 skrev (15 minutter siden): Yay og jepp, det ble tre runder pga. varmen, men jeg gjorde ferdig plenen på forsida av huset, som utgjør vel 2/3 av det samlede arealet. Det er godt jobba i varmen det 😉👍🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤩🐶🥰 Helt enig 💚💚🐶🥰 Det er godt jobba i varmen det 😉👍🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): YEAH I LOVE GIRL ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ MR SPEED skrev (3 minutter siden): MR SPEED skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du poster bra musikk her inne nå.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå