Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg å ha en liten salong, vask, klipp, massasje og sånn jobb for håndtering, samarbeid og prat med dyr ligger mitt hjerte nær. Fin idé 😊🧡👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg likte å samle på insekter og smådyr som barn selv 🕷️særlig sånne som levde i vann 🪼🦐🦞🦀🐠 Ja sneglehus er kjempefine 🐌🧡 Tusen takk🧡 Ja nå har jeg edderkopp-barnehage hjemme hos meg 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg å ha en liten salong, vask, klipp, massasje og sånn jobb for håndtering, samarbeid og prat med dyr ligger mitt hjerte nær. Follow your dreams!!! 🥰🥳🤩 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Fin idé 😊🧡👍 ...men kun en god drøm. Det krever for mye å ha en egen geskjeft. Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja nå har jeg edderkopp-barnehage hjemme hos meg 🥰 Det har jeg aldri vært med på. Hvordan har du den? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja nå har jeg edderkopp-barnehage hjemme hos meg 🥰 Edderkopper er fine og nyttige dyr 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (1 minutt siden): ...men kun en god drøm. Det krever for mye å ha en egen geskjeft. Det er fint å ha gode drømmer 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Sviskepott skrev (5 minutter siden): ...men kun en god drøm. Det krever for mye å ha en egen geskjeft. Det har jeg aldri vært med på. Hvordan har du den? Jeg bare lar edderkoppene være i fred, evt flytter litt på de om de er i veien. Når jeg skal støvsuge og vaske,så sier jeg ifra til de dagen eller et par timer før (da flytter de seg, og kommer tilbake når jeg er ferdig 😳) Og så lar jeg hunnene med eggposene sine være helt i fred. Når edderkoppene blir for store så må de flytte ut 😂 nå høres det ut som om jeg har masse edderkopper, men det har jeg desverre ikke 😔 Har ingen fluer da, og har kjørt det opplegget her i snart 15år 😂🥰 Endret 31. desember 2023 av Trippelure Skriveleif 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg bare lar edderkoppene være i fred, evt flytter litt på de om de er i veien. Når jeg skal støvsuge og vaske,så sier jeg ifra til de dagen eller et par timer før (da flyttrr de seg, og kommer tilbake når jeg er ferdig 😳) Og så lar jeg hunnene med eggposene sine være helt i fred. Når edderkoppene blir for store så må de flytte ut 😂 nå høres det ut som om jeg har masse edderkopper, men det har jeg desverre ikke 😔 Har ingen fluer da, og har kjørt det opplegget her i snart 15år 😂🥰 Lurt og snillt Edderkopper spiser opp masse mye mer plagsomme dyr, som mygg og fluer og sånn 🕷️🧡 Jeg er veldig glad i flaggermus, bor noen i nærheten av der jeg bor, sitter jeg på balkongen og røyker en sommernatt kommer de flyvende og sirkler rundt i nærheten for å spise alle insekter jeg tiltrekker meg 🦇🧡 En gang utenfor sommerhuset sirklet et par flaggermus rundt hodet mitt, kanskje en halvmeter eller noe sånn unna, for i det området er det mye fluer og mygg og de ble tiltrukket av meg så da ble de gode og mette 🧡🦇 Et smådyr jeg ikke er glad i er møll, og det er favorittmaten til flaggermusene 🦇🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Lurt og snillt Edderkopper spiser opp masse mye mer plagsomme dyr, som mygg og fluer og sånn 🕷️🧡 Jeg er veldig glad i flaggermus, bor noen i nærheten av der jeg bor, sitter jeg på balkongen og røyker en sommernatt kommer de flyvende og sirkler rundt i nærheten for å spise alle insekter jeg tiltrekker meg 🦇🧡 En gang utenfor sommerhuset sirklet et par flaggermus rundt hodet mitt, kanskje en halvmeter eller noe sånn unna, for i det området er det mye fluer og mygg og de ble tiltrukket av meg så da ble de gode og mette 🧡🦇 Et smådyr jeg ikke er glad i er møll, og det er favorittmaten til flaggermusene 🦇🧡 Ja, jeg digger også flaggermus 🥰 Jeg har sett de et par ganger fra verandaen min. Men så har jeg et vann i marka der jeg bor hvor det er endel flaggermus. Liker å sitte helt nede ved vannet i sommernetter og se på de 😍 Da flyr de også rundt hodet mitt, veldig nær. Så nær at jeg innimellom føler vingeslagene deres. De er helt fantastiske skapninger 🥰 Jeg er veldig glad i dyr og elsker å være ute i naturen og oppleve de. Litt bekymret nå som jeg har fått meg hund da, at det ikke blir så mye nærkontakt med ville dyr mer 😬 1 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Godt nyttår til alle som leser innlegget mitt! Endret 31. desember 2023 av SVK2 2 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 SVK2 skrev (6 minutter siden): Godt nyttår til alle som leser innlegget mitt! Jeg leste det 🤩 Tusen takk og godt nyttår til deg! 🥳🎉 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (23 minutter siden): Jeg er veldig glad i flaggermus De er noen superdyktige kamikazeflygere som kan snu på et millisekund og kaste seg rundt for å spise insekt i motsatt retning. Jeg har også utsikt til sånne fra min veranda når tiden er rett for det. SVK2 skrev (6 minutter siden): Godt nyttår til alle som leser innlegget mitt! JEG gjør det og godt nytt prateår til deg også...fra meg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 CorvusCorax skrev (8 timer siden): Godt nyttår 💙 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 SVK2 skrev (35 minutter siden): Godt nyttår til alle som leser innlegget mitt! Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår vår gode venn @SVK2🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Godt nyttår @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )🥰🐶🥳🎉 Tusen❤️takk @Sviskepott for en koselig tråd! Her er en fin sang og video til deg og alle andre i tråden 🥰🥳 1 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Tusen takk. Akkurat som alle oss det jo; mange varianter av vakker og spennende natur. 💐 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Kommer innom forumet har bygget feil så nå forum er for mørkt nå å bygge 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 En liten pause og forsøke videre etterpå? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 SVK2 skrev (3 timer siden): Godt nyttår til alle som leser innlegget mitt! Godt nyttår 😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Nå skal jeg skjære meg noen grove skiver og finne meg noe leverpostei, kaffe og melk. Jeg er sulten en siste gang, eller to...i dette gamle året og mat må vi ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå