N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 🐶😊 Håper du får en fin og koselig feiring 🥳 Takk for det 😊 søstra mi har forresten en finsk lapphund som heter Emmi og er utrolig fin 🥰 hun bor i Tromsø, så jeg ser dessverre både søster og hund altfor sjelden, men nydelig rase 💖🐶 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 MR SPEED skrev (8 timer siden): लेगोस के बा रानी Jeg og google tolket det! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godnyttårsaftenmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Takker for det søte mennesker. Det samme tilbake til dere. Trippelure skrev (49 minutter siden): God morgen og godt nyttår alle sammen 😊🥳 De beste ønsker for det nye året til alle hyggelige pratefolk fra valpen min og meg 🐶🥰🎉🥳 Edit: Jeg har likes igjen 🤩 Hurra for laikes-situasjonen og dere er begge velkomne til å kveile dere opp i mitt romslige fang og kose dere, ja sove litt om så er ønsket. 🤗 God siste dag i dette året til alle. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (11 minutter siden): Takk for det 😊 søstra mi har forresten en finsk lapphund som heter Emmi og er utrolig fin 🥰 hun bor i Tromsø, så jeg ser dessverre både søster og hund altfor sjelden, men nydelig rase 💖🐶 Det er pene hunder 😍 Det er så mange pene hunder og jeg tenker allerede på å skaffe meg flere og lage et hundespann 🥰 Sviskepott skrev (9 minutter siden): Hurra for laikes-situasjonen og dere er begge velkomne til å kveile dere opp i mitt romslige fang og kose dere, ja sove litt om så er ønsket. 🤗 God siste dag i dette året til alle. Takk for det 🥰 vi må kanskje ta en ekstralur i løpet av dagen. Ja, nå har du fått likes av meg 🤩🥳🎉👍🩵 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Finsk lapphund er en nydelig rase 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (8 minutter siden): Finsk lapphund er en nydelig rase 🥰 Ja, valpen min ligner litt på de, bare kortere pels og lengre snute og kropp 🥰 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (24 minutter siden): Ja, valpen min ligner litt på de, bare kortere pels og lengre snute og kropp 🥰 Hvis du ikke allerede har gjort det (jeg skippet noen sider), kunne du vist oss bilde av hunden din? Skulle gjerne sett ham/henne (?) 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Hvis du ikke allerede har gjort det (jeg skippet noen sider), kunne du vist oss bilde av hunden din? Skulle gjerne sett ham/henne (?) 🥰 Njaaa, vet ikke 😬 er så redd for at folk skal kjenne meg igjen og så vet jeg ikke hvem de er og så får jeg sånn sosialangstnoia hver gang jeg går ut 😔 Kanskje jeg kan sende bilde senere en gang, eller i kveld når jeg har tatt et par drammer og gir faan 🤣 Men han ligner veldig i tegninger og farge som de brun/beige lapphundene 🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Min påstand er at absolutt alle valper kan smelte mitt hjerte, kun fordi de appellerer til morshjertet mitt. 🥰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (51 minutter siden): Njaaa, vet ikke 😬 er så redd for at folk skal kjenne meg igjen og så vet jeg ikke hvem de er og så får jeg sånn sosialangstnoia hver gang jeg går ut 😔 Kanskje jeg kan sende bilde senere en gang, eller i kveld når jeg har tatt et par drammer og gir faan 🤣 Men han ligner veldig i tegninger og farge som de brun/beige lapphundene 🥰 Ingen press, selvsagt 😊 kan jo sende på pm om du vil, men helt opp til deg, jeg har uansett en aning om hvordan han ser ut da 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Sviskepott skrev (9 minutter siden): Min påstand er at absolutt alle valper kan smelte mitt hjerte, kun fordi de appellerer til morshjertet mitt. 🥰 Definitivt, som en mann som blir helt 😍 av søte, nusselige valper 🥰 Gjelder forsåvidt også kattunger, lam, kje, kyllinger etc. 🥰 Endret 31. desember 2023 av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (1 time siden): Njaaa, vet ikke 😬 er så redd for at folk skal kjenne meg igjen og så vet jeg ikke hvem de er og så får jeg sånn sosialangstnoia hver gang jeg går ut 😔 Kanskje jeg kan sende bilde senere en gang, eller i kveld når jeg har tatt et par drammer og gir faan 🤣 Men han ligner veldig i tegninger og farge som de brun/beige lapphundene 🥰 Huff det skjønner jeg veldig godt 🥲🤗 synd det ikke finnes klemme-emoji her men her får du noe som ligner🤗 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (22 minutter siden): Min påstand er at absolutt alle valper kan smelte mitt hjerte, kun fordi de appellerer til morshjertet mitt. 🥰 N-4K0 skrev (13 minutter siden): Definitivt, som en mann som blir helt 😍 av søte, nusselige valper 🥰 Gjelder forsåvidt også kattunger, lam, kje, kyllinger etc. 🥰 Samme her 🧡🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Tusen❤️takk alle sammen @Entern @Sviskepott @N-4K0 🥰 kanskje jeg sender dere en PM med bilde 🐶🥰 2 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Jupp, alle former for smådyr/barnemennesker som søker mot en for å få hjelp, ly, kløing, mat, søvn og alle ting som er ytterst nusselige og går rett inn i sjela mi og der blir de. Jeg er alle nusseliges beskytter-Sviske! 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk alle sammen @Entern @Sviskepott @N-4K0 🥰 kanskje jeg sender dere en PM med bilde 🐶🥰 Håper du og valpen har en kjempekoselig nyttårsaften 😊🐶🧡 Tenkte litt på dere i går da jeg møtte en veldig blid og hyggelig middels størrelse krøllete hund 🐶😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jupp, alle former for smådyr/barnemennesker som søker mot en for å få hjelp, ly, kløing, mat, søvn og alle ting som er ytterst nusselige og går rett inn i sjela mi og der blir de. Jeg er alle nusseliges beskytter-Sviske! Ja det er jeg 100% enig i 😊🧡 Savner litt småguttene i oppgangen og den gamle nabokatten, håper alle tre har hatt en fin jul 😊 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jupp, alle former for smådyr/barnemennesker som søker mot en for å få hjelp, ly, kløing, mat, søvn og alle ting som er ytterst nusselige og går rett inn i sjela mi og der blir de. Jeg er alle nusseliges beskytter-Sviske! Det liker jeg å høre 🥰 Og jeg er sånn selv. Jeg elsker snegler med sneglehus og samlet de inn fra hagen og hadde de som kjæledyr da jeg var barn 🐌🥰 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Håper du og valpen har en kjempekoselig nyttårsaften 😊🐶🧡 Tenkte litt på dere i går da jeg møtte en veldig blid og hyggelig middels størrelse krøllete hund 🐶😊 Tusen❤️takk, vi koser oss alltid så godt vi kan 🥰 Håper du også får en kjempekoselig nyttårsaften 🥳 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg å ha en liten salong, vask, klipp, massasje og sånn jobb for håndtering, samarbeid og prat med dyr ligger mitt hjerte nær. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det liker jeg å høre 🥰 Og jeg er sånn selv. Jeg elsker snegler med sneglehus og samlet de inn fra hagen og hadde de som kjæledyr da jeg var barn 🐌🥰 Jeg likte å samle på insekter og smådyr som barn selv 🕷️særlig sånne som levde i vann 🪼🦐🦞🦀🐠 Ja sneglehus er kjempefine 🐌🧡 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, vi koser oss alltid så godt vi kan 🥰 Håper du også får en kjempekoselig nyttårsaften 🥳 Tusen takk🧡 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå