Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Dere 4 tide på dere lærer bruke mindre da 😝🤪😜 slutt å sløs med liks 😜🤪😝 brukt opp kvota 😝😜🤪 Tide på å lære 😝🤪😜 1 noen dager kommer dere 4 gi meg liks 2 skal røper det nå ombestemte nå Kan den styres:JA ER 2 store motorer JA ER 1 liten motor til styring JA KAN DEN STYRES FRA MOBIL JA ER DET LEGO CRAWLER JA ER NR Lego nr 42099 JA BILDER KOMMER JA KØDDER JEG NÅ NEI Cassidy Tvillingene forslår at vi får begynne i skole hos deg hvordan vi bruker mindre likes.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ser den jeg nekter gi liks 1 vær gjerrig knark 2 tenk gi eller ta liks 3 husk jeg selger liks 1.kr på liks Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg skal nok få sagt hva jeg mener uten slike figurer. Godnatt herfra alle sammen. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg skal nok få sagt hva jeg mener uten slike figurer. Godnatt herfra alle sammen. Er jo deg Lego Queen Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Hurra for meg som har fått nytt kjælenavn midt på natten. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker den ideen vi.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg og 👍 laik😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg skal nok få sagt hva jeg mener uten slike figurer. Godnatt herfra alle sammen. God natt 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg skal nok få sagt hva jeg mener uten slike figurer. Godnatt herfra alle sammen. Med "sånne figurer" så mente jeg hjerte, tommelopp og lyspære-laik-figurer. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Med "sånne figurer" så mente jeg hjerte, tommelopp og lyspære-laik-figurer. 💙👍💡 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (5 minutter siden): 💙👍💡 Entern skrev (7 minutter siden): Jeg og 👍 laik😁 Cassidy Tvillingene liker den nye likes ideen vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (8 minutter siden): Hurra for meg som har fått nytt kjælenavn midt på natten. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker den nye likes ideen vi. Jeg og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Jeg og Cassidy Tvillingene er spente på om den nye ideen vil slå an vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 लेगोस के बा रानी 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at du er full av påfunn her vi.🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godnyttårsaftenmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår.🥰🥰 Entern skrev (6 timer siden): Godt nyttår 💙 Godt nyttår 💙 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) God morgen og godt nyttår alle sammen 😊🥳 De beste ønsker for det nye året til alle hyggelige pratefolk fra valpen min og meg 🐶🥰🎉🥳 Edit: Jeg har likes igjen 🤩 Endret 31. desember 2023 av Trippelure 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (39 minutter siden): God morgen og godt nyttår alle sammen 😊🥳 De beste ønsker for det nye året til alle hyggelige pratefolk fra valpen min og meg 🐶🥰🎉🥳 Edit: Jeg har likes igjen 🤩 Ha en fin og koselig nyttårsaften sammen med vofsen 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (3 minutter siden): Ha en fin og koselig nyttårsaften sammen med vofsen 🥰 Tusen❤️takk 🐶😊 Håper du får en fin og koselig feiring 🥳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå