Sviskepott Skrevet 11. mai Forfatter Del Skrevet 11. mai Nå har jeg smakt den lille "bursdagsmelka" og den var så visst ikke vond. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Sviskepott skrev (50 minutter siden): Nå har jeg smakt den lille "bursdagsmelka" og den var så visst ikke vond. Start ME up 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk, vi ønsker dere og alle andre som leser i trådene en god morgen 🍀☘️💚💚🐶🥰 N-4K0 skrev (5 timer siden): Alfred Barky Bark! MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig GOOD morgen dere ❤️❤️❤️🌹🌹🌹 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Finlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Start ME up ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Sviskepott skrev (2 timer siden): Nå har jeg smakt den lille "bursdagsmelka" og den var så visst ikke vond. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Finlørdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Hvorfor pokker skal ole Lokeøye komme inn i hode mitt nå 😡skal høre vidre på ROLLING STONES Å BYGGE 😡 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. mai Forfatter Del Skrevet 11. mai Det er da ikke det verste å bli sunget i søvn av selveste stones? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Sviskepott skrev (2 timer siden): Det er da ikke det verste å bli sunget i søvn av selveste stones? MR SPEED skrev (3 timer siden): Hvorfor pokker skal ole Lokeøye komme inn i hode mitt nå 😡skal høre vidre på ROLLING STONES Å BYGGE 😡 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Hvorfor pokker skal ole Lokeøye komme inn i hode mitt nå 😡skal høre vidre på ROLLING STONES Å BYGGE 😡 Han Ole Lukkøye er plagsom når han kommer på tidspunkt man IKKE vil sove, det kjenner jeg av og til selv Sviskepott skrev (8 timer siden): Nå har jeg smakt den lille "bursdagsmelka" og den var så visst ikke vond. Hva er bursdagsmelk? Det høres nesten litt dirty ut 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai @Entern vi savner. Deg her jeg å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (11 minutter siden): Han Ole Lukkøye er plagsom når han kommer på tidspunkt man IKKE vil sove, det kjenner jeg av og til selv Hva er bursdagsmelk? Det høres nesten litt dirty ut 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ah, nå demrer det, jeg tror jeg har sett den i butikken. Må nesten prøves Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ah, nå demrer det, jeg tror jeg har sett den i butikken. Må nesten prøves Cassidy Tvillingene har smakt den og den er skikkelig god.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Entern vi savner. Deg her jeg å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja Cassidy Tvillingene savner deg her vår gode venn @Entern♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Kanskje @Entern har tatt Ctrln og Escapen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Kanskje @Entern har tatt Ctrln og Escapen Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer tilbake til oss her.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (1 time siden): Han Ole Lukkøye er plagsom når han kommer på tidspunkt man IKKE vil sove, det kjenner jeg av og til selv Hva er bursdagsmelk? Det høres nesten litt dirty ut Husker du den vi kjøpte den smakte ???? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Finlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai God lørdagskveld alle sammen, håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (1 time siden): @Entern vi savner. Deg her jeg å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (59 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene savner deg her vår gode venn @Entern♥️♥️ Helt enig, jeg savner også @Entern 😊🐶🥰🥳 N-4K0 skrev (58 minutter siden): Kanskje @Entern har tatt Ctrln og Escapen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer tilbake til oss her.😊😊🥰🥰 Hehe, kanskje han er på byen og sjekker damer? 🤔😁🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå