Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, vi håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Det høres ut som en spennende tråd, skal sjekke ut den 😃🤩😎👍 Og så kan jeg tenke meg at @N-4K0 blir glad for å få samlet alt det i en tråd så det ikke flyter rundt i alle tråder 😁🥳 Bare hyggelig det 😃 Han skal få klemmer og kos fra deg når han våkner. Nå har han fått juling av mor, søster og fostersøster 2 dager på rad, så han er helt utslitt 🤣🤣🤣🐶🥰😁 Cassidy Tvillingene opprettet den tråden sånn at ikke Beatles og Stones skulle overta begge chattetrådene her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene opprettet den tråden sånn at ikke Beatles og Stones skulle overta begge chattetrådene her inne.♥️♥️ Ja jeg forstod det, det er bra 💚💚😎👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja jeg forstod det, det er bra 💚💚😎👍 Ja for Cassidy Tvillingene vil jo at alle våre venner skal trives her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja for Cassidy Tvillingene vil jo at alle våre venner skal trives her.♥️♥️ Ja det er viktig Ligger den på lekeplassen? Jeg har ikke vært der på en ukes tid, er for mye å gjøre og må å grave i jorda 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det er viktig Ligger den på lekeplassen? Jeg har ikke vært der på en ukes tid, er for mye å gjøre og må å grave i jorda 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk🤩🐶🥰😎👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Tripp, har du noen idé til kallenavn til Alfred hvis han var en black/death metal-hund? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Riktig good natt alle her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Trippelure skrev (20 minutter siden): Ja det er viktig Ligger den på lekeplassen? Jeg har ikke vært der på en ukes tid, er for mye å gjøre og må å grave i jorda 😁 Cassidy Tvillingene poster bare tråder på Lekeplassen vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (18 minutter siden): Trippelure skrev (16 minutter siden): Tusen❤️takk🤩🐶🥰😎👍 ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai N-4K0 skrev (7 minutter siden): Tripp, har du noen idé til kallenavn til Alfred hvis han var en black/death metal-hund? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): Riktig good natt alle her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja det er vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er vi også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (21 minutter siden): Riktig good natt alle her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ God natta @MR SPEED, håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Trippelure skrev (2 minutter siden): God natta @MR SPEED, håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai N-4K0 skrev (26 minutter siden): Tripp, har du noen idé til kallenavn til Alfred hvis han var en black/death metal-hund? Hmm 🤔 Nei, ikke sånn i farta. Er litt sliten nå så hjernen fungerer dårlig for øyeblikket. Om noen har noen forslag, er det bare å komme med de 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Trippelure skrev (17 minutter siden): Hmm 🤔 Nei, ikke sånn i farta. Er litt sliten nå så hjernen fungerer dårlig for øyeblikket. Om noen har noen forslag, er det bare å komme med de 😁🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Bark Lord of Death Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå